یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۶:۱۹
۰ نفر

تبسم نمازی: کمیته مبارزه با مواد مخدر در تمامی زندان‌های سراسر کشور تشکیل شده است.

معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مبارزه جدی با مواد مخدر و درمان معتادان را در اولویت برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: در این راستا کمیته مبارزه با مواد مخدر در تمامی زندان‌های سراسر کشور تشکیل شده است.

 پرویز افشار گفت: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان جزء اولویت‌های 6 گانه سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود که در این راستا تشکیل و فعال شدن کمیته مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در زندان‌های سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین از فعال شدن کار گروه‌های عملیاتی در 200 زندان کشور خبر داد و گفت: کار گروه‌های مذکور موظف شده‌اند به جد مبارزه با مواد مخدر را در زندان‌ها پیگیری کنند.

 معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، گفت : دیوار زندان نمی‌تواند مانع ورود مواد مخدر به زندان‌ها شود و باید گفت زندان‌های ایران نیز از این امر مستثنی نیستند، اما بنا داریم با فعال شدن کمیته مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، مبارزه جدی را نیز در خصوص ورود مواد مخدر به زندان‌ها آغاز کنیم.

 افشار در ارتباط با وضعیت و جایگاه زندان‌های ایران از لحاظ بهداشتی و درمانی در دنیا گفت: گرچه از لحاظ بهداشتی و درمان مجرمان به خصوص معتادان، جزء کشورهای ممتاز محسوب می‌شویم و بازرسان کشورهای خارجی نیز این امر را تأیید کرده‌اند، اما ایجاب می‌کند که به لحاظ حجم ورودی مجرمان مواد مخدر به زندان‌ها اقدامات جدی را در راستای مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان در زندان‌ها در پیش گیریم.

کد خبر 28226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز