دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معصومه مظفری تازه‌ترین نقاشی‌های خود را که تلفیقی از فیگور انسان و فضا هستند، به‌نمایش گذاشته است.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ رییس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران گفت: درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاهش با عنوان «در حضور دیگران» اظهار کرد: در این نمایشگاه، پنج تابلوی نقاشی از تازه‌ترین کارهای من در ابعاد بزرگ و متفاوت، به‌نمایش درآمده است. این کارها تلفیقی از مجموعه‌های گذشته‌ی من و ترکیبی از فیگورها، مکان‌ها و فضاها هستند.

او ادامه داد: این مجموعه اگرچه دنباله‌ی آثار قبلی من است، اما تجربه‌ای متفاوت به‌شمار می‌آید. دو تابلو از کارهای نمایشگاه، بدون فیگور هستند و سه نقاشی دیگر، تلفیقی از فیگور و فضا هستند.

مظفری همچنین بیان کرد: فیگورها اشخاص خاصی نیستند، اما برای کشیدن آن‌ها از اطراف و دوستانم کمک گرفته‌ام. متریال کارها نیز اکریلیک است.

رییس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران افزود: پیش از این، در نقاشی‌هایم یا فقط فضا و مکان‌ها را به تصویر می‌کشیدم یا از پرتره‌های بزرگ استفاده می‌کردم، اما در این مجموعه فیگورها خیلی بزرگ نیستند و در تعامل با فضا و محیط به تصویر کشیده شده‌اند.

نمایشگاه «در حضور دیگران» از 5 تا 16 دی‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «طراحان آزاد» به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، شماره 5 به‌جز پنجشنبه‌ها میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

کد خبر 282326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha