جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تابلوهای آبرنگ ناصر و بهنام نورمحمدزاده در گالری «نقش جهان» روی دیوار می‌رود.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ بهنام نورمحمدزاده درباره‌ی این نمایشگاه، اظهار کرد: 17 تابلوی نقاشی از من و سه کار از پدرم - ناصر نورمحمدزاده - روی دیوار گالری می‌رود. این آثار با تکنیک آبرنگ خلق شده‌اند و موضوع همه‌ی آن‌ها «گل» است.

او ادامه داد: برای کشیدن این تابلوها از گل‌های مختلف به‌صورت مدل زنده استفاده کرده‌ام. این نقاشی‌ها ابعاد مختلفی دارند.

این هنرمند نقاش درباره‌ی دلیل برپایی نمایشگاه مشترک با پدرش، گفت: ابتدا قرار بود این نمایشگاه، یک نمایشگاه انفرادی از آثار من باشد، اما در نهایت، سه تابلو از آبرنگ‌های پدرم را نیز انتخاب کردیم تا یک حالت گروهی به نمایشگاه بدهیم.

نورمحمدزاده بیان کرد: با سابقه‌ای که پدرم در نقاشی آبرنگ دارد و شناختی که از او به‌وجود آمده، حضورش در این نمایشگاه می‌تواند به دیده شدن آثار من هم کمک کند و یک نوع تبلیغ برای کارهای من به‌شمار می‌آید.

او همچنین به علاقه‌اش به این هنر اشاره و اضافه کرد: از وقتی چشم باز کردم، پدرم کار می‌کرد و من هم از کودکی کار کردن او را دنبال می‌کردم و برای حضور در این عرصه علاقه‌مند شدم. تنها معلمم پدرم بود. البته او خودش این هنر را به‌صورت تجربی آموخته است.

نمایشگاه آبرنگ‌های ناصر و بهنام نورمحمدزاده از 12 تا 16 دی‌ماه از ساعت 16 تا 19 در گالری «نقش جهان» به نشانی خیابان نیاوران، خیابان باهنر، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی، شماره 9 میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 282822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha