همشهری آنلاین: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

همایش ملی فناوری

به گزارش همشهري آنلاين، نشست خبري كنفرانس ملي فناوري اطلاعات و ارتباطات در پارك علم وفناوري دانشگاه تهران برگزارشد.

در اين نشست دكتر داريوش نوروزي دبيركنفرانس گفت: ارائه اپديده‌هاي نو، چرخ علمي مملكت را سرو سامان مي‌دهد و آموزش اقتصاد را به پيش مي‌برد.

دكتر سيد عليرضا درخشان دبير علمي اين كنفرانس نيز به نياز كشور به برپريايي چنين سمينارهايي گفت:ما با نياز سنجي در اين كنفرانس مي‌توانيم اين نيازها را در آينده به صورت علمي در بياوريم و از صرف هزينه‌هاي زياد جلوگيري كنيم. وي افزود: محورهاي اين كنفرانس در حوزه تجارت الكترونيك فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت امنيت و فناوري اطلاعات،وب و نرم افزارهاي كاربردي، مخابرات و ارتباطات است.

درخشان افزود: 220 مقاله به اين همايش رسيده كه 190 مقاله مورد پذيرش هيات داوران بوده است. البته هنوز داوري‌ها در حوزه مقالات به پايان نرسيده است.

دكتر سارنگ قربانيان، از اعضاي هيات علمي كنفرانس نيز به بحث در امنيت فناوري اطلاعات پرداخت و گفت: ما سعي كرديم مباحثي كاربردي مبتني بر تكنولو‍ژي‌هاي نوين را مورد بررسي قرار دهيم.

مهندس كيوان نقره كار، از اعضاي هيات علمي اين كنفرانس هم اظهار داشت: ايجاد محورهاي متنوع در اين كنفرانس باعث مي‌شود تا همه افراد با تمامي راهكارها با هم تبادل نظر كرده و مجموعه واحدي را خلق كنند.

کد خبر 282980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha