همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقاومت و نگاه به درون و توجه به نیروهای خلاق و متعهد جوان داخلی را به عنوان راهبردی اساسی دانست و گفت: ایستادگی ملت در جنگ تحمیلی از نمونه های بارز این مدعا است.

امیرعلی حاجی زاده

به گزارش ایرنا از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» در جمع اعضای هیأت علمی، پایوران و دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در حسینیه آیت الله بهاءالدینی افزود: رسالت پاسداری از اسلام و انقلاب ایجاب می کند، همواره بیش از دیگران توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی ولایت مداری، بصیرت، اراده قوی و عمل جهادی در مسوولیت های محوله را از دیگر رموز موفقیت نیروهای انقلابی دانست و وجود چنین روحیه ای را باعث خودکفایی کشور مخصوصا در بحث دفاعی عنوان کرد.

سردار حاجی زاده، ایستادگی، مقاومت و نگاه به درون و توجه به نیروهای خلاق و متعهد جوان داخلی را به عنوان راهبردی اساسی دانست و گفت: ایستادگی ملت در جنگ تحمیلی از نمونه های بارز این مدعا است.

وی با بیان اینکه صنایع هوافضا پاسخگوی نیازهای انقلاب است، تصریح کرد: امروز ساخت هر نوع امکانات دفاعی از ایده و طراحی تا ساخت کلا توسط متخصصین داخلی بدون کوچکترین نگاه به خارجی ها صورت می گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، همکاری و هماهنگی میان نیروهای مسلح را ستود و گفت: این هماهنگی و ایمان و ولایتمداری نیروها باعث شده تا دشمن از «گزینه نظامی» فقط در حد شعار استفاده کند.

کد خبر 283219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha