مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همزمان با هفته دولت 31 پروژه ترافیکی در منطقه 20 شهرداری تهران به بهره برداری می رسد.

 به گزارش سما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: احداث پل های عابر پیاده ، اصلاح هندسی گذرگاه ها ، احداث پهلوگاه های ایستگاه اتوبوس ، ایمن سازی و نصب چراغ های ترافیکی ، مناسب سازی معابر جهت معلولان و احداث پارکینگ های همسطح از مهم ترین پروژه هایی است ک همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس ایرج ولی نژاد ، احداث 10 دستگاه پل هوایی عابر پیاده را از مهم ترین این پروژه ها بر شمرد و گفت: به منظور ایمنی تردد عابرین از گذرگاه های عابر پیاده تعداد 10 دستگاه پل عابر پیاده در سطح منطقه نصب شده است ضمن این که برای رفاه حال شهروندان نسبت به نصب پوشش، ایمن سازی و تامین روشنایی تعداد 18 دستگاه پل عابر پیاده اقدام شده است.

وی ، احداث مجموعه دوربرگردان های ابن بابویه در کمربندی شهر ری را از مهمترین پروژه هایی برشمرد که در روان سازی و کاهشی بار ترافیکی این محدوده تاثیر داشته است و اظهار کرد: احداث میدان در تقاطع بلوار قدس و خیابان شهید مرادی، ایجاد دسترسی خیابان شهید کلهر به خیابان شهید غیبی و اصلاح هندسی 3 مورد در تقاطع خیابانهای امام حسین(ع)، شهید رجایی و جاده قدیم قم از مهمترین مواردی است که در تسهیل عبور و مرور شهروندان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

ولی نژاد ، احداث 3 مورد پهلوگاه ایستگاه اتوبوس در جهت رفاه حال شهروندان را از دیگر اقدامات این حوزه نام برد که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین گفت: نصب چراغ چشمک زن در 11 تقاطع، نصب چراغ زمانداری و شمارشگر معکوس در تقاطع خیرآباد، نصب چراغهای چشمک زن خورشیدی در 11 مکان در کمربندی شهر ری، طراحی و نصب تابلوهای 350 مورد تابلوی هدایت مسیر، نرده گذاری و نصب 7000 متر گاردریل از دیگر پروژه های این هفته به شمار می روند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خاطرنشان کرد: نصب پل روی نهر به صورت همسطح در 200 منطقه، ایجاد 50 مورد رمپ و همسطح سازی پیاده رو از جمله اقداماتی است که برای مناسب سازی معابر جهت معلولین و جانبازان تدارک دیده شده است.

ولی نژاد تصریح کرد: احداث 4 پارکینگ همسطح واقع در خیابان های ثبت، شهرداری، جنب مترو و جوانمرد قصاب و جنب دادگاه از پروژه های دیگری است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز