همشهری آنلاین: حدود ‌50‌ درصد مشکل‌ ترافیک‌ پایتخت‌ ناشی‌ از رعایت‌ نکردن‌ قوانین‌ و مقررات‌ راهنمایی‌ و رانندگی‌ است‌ و با اصلاح‌ فرهنگ‌ ترافیک‌ قابل‌ حل‌ است‌‌.

رئیس‌ کمیسیون‌ فرهنگی‌ و اجتماعی‌ شورای‌ اسلامی‌ شهر تهران‌ که‌ در آستانه‌ عید بزرگ‌ مبعث‌ در جشن‌ شب‌های‌ تابستان‌ حضور یافته‌ بود با اعلام‌ این‌ مطلب‌ گفت: عوامل‌ متعددی‌ در ایجاد ترافیک‌ موثرند که‌ مهمترین‌ عامل‌ تاثیرگذار فرهنگ‌ ترافیک‌ است‌‌.

مرتضی‌ طلایی‌ در جمع شهروندان‌ تهرانی‌ حاضر در بوستان‌ گفتگو افزود‌: ساماندهی‌ شبکه‌ معابر شهری‌ و توسعه‌ ناوگان‌ حمل‌ و نقل‌ عمومی‌ از دیگر عوامل‌ رفع مشکلات‌ ترافیک‌ است‌.

عضو شورای‌ شهر پایتخت‌ با تشکر از اقدام‌ معاونت‌ حمل‌ و نقل‌ و ترافیک‌ شهرداری‌ تهران‌ و شبکه‌ رادیویی‌ تهران‌ در اجرای‌ جشن‌ شب‌های‌ تابستان‌ تصریح‌ کرد‌: این‌ برنامه‌ بستر مناسبی‌ برای‌ در میان‌ گذاشتن‌ ریشه‌های‌ مشکل‌ ترافیک‌ با مردم‌ و جلب‌ مشارکت‌ آنان‌ در رفع این‌ مشکل‌ محسوب‌ می‌شود‌.

فرمانده‌ سابق‌ انتظامی‌ تهران‌ بزرگ‌، مهرابانی‌‌ مدارا و امدادرسانی‌ به‌ مردم‌ را از جمله‌ ویژگی‌های‌ پلیس‌ مردمی‌ برشمرد و گفت‌‌: البته‌ پلیس‌ به‌عنوان‌ حافظ امنیت، ناموس‌ و جان‌ و مال‌ مردم‌ باید در مقابل‌ مجرمان‌ با اقتدار و شدت‌ عمل‌ برخورد کند‌.

کد خبر 28650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز