همشهری آنلاین: مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: وظیفه شما جوانان مومن و انقلابی و بسیجی ایجاب می‌کند که در جنگ نرمی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، با عنصر بصیرت و شجاعت تجهیز شوید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین یکتا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ویژه برنامه بیداری دانشجویی و تمدن اسلامی در مجتمع معراج پویندگان مشهد با بیان اینکه دشمن به نابودی نسل جوان ایران همت گمارده، اظهار داشت: در این میان وظیفه شما جوانان مومن و انقلابی ایجاب می‌کند که در جنگ نرمی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، با عنصر بصیرت و شجاعت تجهیز شوید.

وی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری شما دانشجویان افسران مبارزه با جنگ نرم هستید، لذا ضروری است همانگونه که جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمن تعلق نگرفت، شما نیز وظیفه خطیری در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارید.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با اشاره به اینکه جنگ امروز شرایط خاص خود را دارد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در حال حاضر جنگ نابرابری را ایجاد کرده است و در این میان شما دانشجویان در وسط خاکریز قرار دارید و باید در مقابله با دشمنان که هدف اصلیشان شما بسیجیان است، مقابله کنید.

کد خبر 287036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha