گروه اقتصادی: سرپرست وزارت نفت در اولین اظهار نظر پس از انتصاب تاکید کرد: سهمیه‌بندی بنزین به همان ترتیبی که اعلام شده، ادامه می‌یابد و تغییری در تصمیم‌های ستاد تبصره 13 ایجاد نمی‌شود.

غلام‌حسین نوذری با اشاره به اینکه ، دولت تصمیمی برای فروش آزاد بنزین ندارد و برنامه سهمیه‌بندی ادامه خواهد یافت، در گفتگو با ایرنا برنامه خود‌را به عنوان سرپرست وزارت نفت، گسترش همکاری‌‌های بین‌المللی و تسریع در طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت به ویژه توسعه میدان پارس جنوبی اعلام کرد.

وی با تاکید براینکه در دوران سرپرستی وزارت نفت کیفیت زمان انجام کار را حایز اهمیت می‌داند، تصریح کرد، به عنوان سرپرست وزارت نفت ، تلاش خواهم کرد در این مدت وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم.

سرپرست وزارت نفت درباره علت حضورش درترکمنستان بااشاره به اینکه بخش عمده معاملات ایران با این کشور در حوزه انرژی و گاز است،افزود: دراین سفر با مقام‌های این کشور در خصوص تحکیم قراردادهای قبلی و ایجاد زمینه‌های گسترش همکاری بیشتر گفت‌وگوهایی انجام و توافق‌های خوبی حاصل شد.

نوذری در ترکمنستان  همچنین با اشاره به تشکیل گروه‌های کاری برای عملیاتی شدن توافق‌های جدید و پیگیری این توافق‌ها با ترکمنستان، گفت: مذاکرات با طرف های ترک در خصوص موارد کلی قرارداد گاز با کشور ترکیه درحال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که  چقدر انتظاردارید به عنوان وزیرنفت از سوی رئیس جمهوری به مجلس معرفی شوید، گفت: مدت دو سال است که با دولت نهم کار می‌کنم و تلاش دارم درفرصت قانونی سرپرستی وزارت نفت وظایف خود را انجام دهم. اینکه به عنوان وزیر معرفی شوم یا نه به تصمیم رئیس جمهوری بستگی دارد.

کد خبر 29041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز