همشهری آنلاین: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۱۲ هزار نفر از بسیجیان گردان های واکنش سریع بیت المقدس سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و با عنوان حامیان ولایت، ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه جاری برگزار می شود.

رزمایش

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، این رزمایش با موضوع دفاع موزاییکی ، کمین و ضدکمین و عملیات مقابله با هلی برن در پنج محور شهید سلیمانی ، شهید انارکی ، آل محمد(ص) ، امام حسن (ع) و شهید زیادیان شهر تهران برگزار می شود.

دراین رزمایش 52 گردان از گردان های واکنش سریع بیت المقدس نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) فراخوان و به تمرین برنامه های تاکتیکی می پردازند.

سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش گفت: رزمایش الی بیت المقدس به منظور سازماندهی آموزش، افزایش بنیه رزمی ، ارتباط مستمر با بسیجیان ، بهره مندی از ظرفیت های محلی و ملی و تکمیل واحدهای پشتیبانی رزم با حضور بیش ار 12 هزار از بسیجیان گردان های واکنش سریع برگزار می شود.

سردار ذوالقدر افزود: ارائه آموزش های عملی کنترل و عملیاتی و کنترل سازماندهی و توجیه فرماندهان گردان و تیپ از جمله برنامه های این رزمایش دو روزه است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تمامی جوانب امنیتی و ایمنی با حضور معاونت ها و مسوولان مربوطه برای حفظ سلامتی بسیجیان در نظرگرفته شده و سپاه تهران بزرگ با به کارگیری 52 گردان بیت المقدس و ارکان 23 گردان امام حسین (ع) در پنج محور در قالب 22 قرارگاه امام هادی (ع) ناحیه ای این رزمایش بزرگ را در یک نوبت فراخوانی 24 ساعته و رزمایش 36 ساعته برگزار می کند.

کد خبر 292096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha