همشهری آنلاین: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام فدراسیون آذربایجان روز یکشنبه (۳۰ فروردین) در شهر باکو برگزار شد و تیم ایران در این مسابقات به سه مدال برنز رسید.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز پایانی اين رقابت‌ها که در رشته‌های فرنگی و آزاد و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، با برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان در سالن حیدرعلی‌اف شهر باکو پيگيري شد.

تیم کشتی آزاد کشورمان با 4 نماینده در این رقابت‌ها که با حضور 134 کشتی‌گیر از 11 کشور برگزار می‌شود، حضور یافت که علیرضا گودرزی، یونس امامی و جمال عبادی در اوزان 50، 55 و 66 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و اسماعیل محمدی در وزن 84 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور داشتند، علیرضا گودرزی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 سلیمان‌اف از قزاقستان را شکست داد و در دو دوم نیز 10 بر 0 ملیزبایوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. گودرزی در دور سوم با نتیجه 11 بر 1 دیماگامیف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد، اما در این مرحله در حالی که با نتیجه 16 بر 10 از بوران گالیف قزاقستانی پیش بود، روی یک اشتباه ضربه فنی شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 18 بر 8 مقابل سلمان‌اف از آذربایجان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 55 کیلوگرم که 11 نفر حضور داشتند، یونس امامی در دور اول 8 بر 5 سن صلاحتین از ترکیه را مغلوب کرد و در دور دوم نیز محمد عبداله‌یف از آذربایجان را شکست داد، اما در نیمه نهایی برابر امیر ارسلانوف آذربایجانی 13 بر 3 شکست خورده و راهی دیدار رده‌بندی شد. امامی در این دیدار با نتیجه 13 بر 3 از سد اورازو از ترکمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 کیلوگرم که 18 کشتی‌گیر حضور داشتند، جمال عبادی در دور اول تزقلی از قزاقستان را با نتیجه 5 بر 0 مغلوب کرد و در دور دوم نیز پناه ایلیاسلی از آذربایجان را 5 بر 2 شکست داد. عبادی در دور سوم در حالی که مقابل رشید خانوف از بلاروس 10 بر 2 عقب بود، با اجرای یک دوخم زیبا توانست این حریف را ضربه فنی کرده و به دیدار نیمه نهایی راه یابد. عبادی در این دیدار مقابل انس اوزلو از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت كه در این دیدار با نتیجه 9 بر 5 از سد گومانیف از روسیه گذشته و به مدال برنز رسید.

اما در وزن 84 کیلوگرم، اسماعیل محمودی در دور اول برابر آرسن موسی علی‌یف از روسیه با نتیجه 5 بر 0 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر روس در دورهای بعد، محمودی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

کد خبر 292698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha