همشهری آنلاین: یک منبع نظامی گفت: جنبش انصار الله پس از چندین ساعت درگیری با نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن توانست مقر لشگر ۳۵ ارتش وابسته به هادی در شهر تعز را تحت کنترل خود درآوردند.

انصارالله مقر لشگر۳۵ ارتش وابسته به هادی را به کنترل درآورد

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری یمن 24 ،منابع محلی گفتند: نیروهای جنبش انصار الله ونیروهای صالح با حمله به مقر فرماندهی لشگر 35 ودرگیری با نیروهای وابسته به هادی توانستند مقر فرماندهی را به کنترل خود درآوردند.

درگیری میان جنبش انصارالله ونیروهای هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن همچنان در اطراف اردوگاه آنها ادامه دارد.

منابع محلی افزودند: علی رغم اعلام برقراری آتش بس از سوی عربستان، هواپیماهای متجاوز عربستانی در حال حاضر اقدام به بمباران مقر لشگر زرهی 35 که به دست نیروهای انصارالله افتاد، کردند.

متجاوزان عربستانی ساعتی پیش باغ ها ومناطق مسکونی نیروهای صالح وانصار الله را در شهر تعز را بمباران کردند.

منابع محلی شهر تعز از تداوم درگیری میان نیروهای وابسته به هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن ونیروهای انصارالله ونیروهای علی صالح در شرعب غرب شهر تعز خبر دادند.

نیروهای انصار الله با استقرار در شهر تعز علاوه بر لشگر زرهی 35 ارتش ،مراکز دولتی ،بیمارستان های آن را به کنترل خود درآوردند.

عربستان با همراهی 9 کشور عربی و آمریکا از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی خود را به تاسیسات زیربنایی و خدماتی مردم یمن در حمایت از منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد که تاکنون صدها کشته و چندین هزار نفر نیز زخمی برجای گذاشته که در میان آنها صدها زن و کودک بی گناه به خاک و خون کشیده شده اند.

عربستان همچنین از ارسال هر نوع کمک غذایی و دارویی به مجروحان و مردم محاصره شده یمن جلوگیری می کند که این امر اعتراض نهادهای بین المللی را به همراه داشته است.

کد خبر 292994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha