همشهری آنلاین: یک فرد نزدیک به الهام چرخنده در مشهد مقدس آخرین وضعیت وی را توصیف کرد. این در حالی است که وی هرگونه سوء قصد را تکذیب کرد و گفت: در جوار صحن امام رضا(ع) هستم و هیچ سوءقصدی به بنده نشده است.

الهام چرخنده

خبر آنلاين نوشت:  این فرد با بیان این‌که فرد ضارب یک موتورسوار بوده که از صحنه گریخته است، گفت: «خوشبختانه الهام چرخنده در این حادثه دچار شکستگی نشده و از بیمارستان مرخص شد.»

وی در گفت‌وگو با «مشهدپیام» به بیان چگونگی وقوع این سوءقصد پرداخت و گفت: «ایشان عصر جمعه از بازدید خود از منزل ابوی يكي از مقامات ارشد نظام چند عکس روی شبکه اجتماعی خود گذاشت لابلای متن آن عکس، محل سکونت خود را نیز عنوان می‌کند.»

وی زمان حادث شدن این حرکت را حدود ساعت ۹ شب عنوان کرد و ادامه داد: «خانم چرخنده حدود ساعت ۹ تا ۹:۳۰ که از زیارت حرم مطهر بازمی‌گشتند، یک موتور سوار ایشان را مضروب کرده و فرار می‌کند.»

او گفت: «از طریق بیمارستان سوانح امدادی موضوع شکایت به نیروی انتظامی پیگیری شد.»

این فرد آگاه با تأکید بر این‌که ایشان برای زیارت و طرح‌های سازمان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی خود به مشهد آمده بودند، خاطرنشان کرد: «خانم چرخنده هم‌اکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند.»

درحرم رضوی در کمال صحت و سلامت به سر می برم

باشگاه خبرنگاران جوان نيز با تكذيب اتفاق رخ داده شده نوشت: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر در مشهد در پناه امام رضا( ع) در صحت و سلامت به سر می‌برم.

"الهام چرخنده" بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اخباری مبنی بر ضرب و شتم وی در مشهد مقدس توسط تعدادی افراد ناشناس گفت: درحال حاضر در مشهد مقدس در پناه امام رضا(ع) به سر می‌برم و اتفاق خاصی برای من رخ نداده است.

وی در ادامه گفت: تنها اتفاقی که رخ داده زمین خوردن است که برای هر فردی اتفاق می‌افتد و الان هم در صحت و سلامت هستم.

فارس نيز نوشت: جمعه 11 اردیبهشت در چند وبگاه خبری آمده بود که الهام چرخنده هنگام بازگشت از زیارت حرم رضوی در یکی از خیابان‌های مشهد توسط راکب یک موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بود، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از ناحیه دو پا دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی شده است.

در تماس با این بازیگر سینما و تلویزیون چند و چون ماجرا را جویا شديم که با تعجب و تأسف وی از شنیدن این خبر از مجاری مختلف رسمی و غیررسمی مواجه شد.

چرخنده در این گفت‌وگو تأکید کرد: کاملاً در صحت هستم و کماکان در حیرتم که این شایعات چطور و با چه نیتی منتشر می‌شوند؟!

چرخنده در ادامه ابراز داشت: در جوار صحن امام رضا(ع) هستم و هیچ سوءقصدی به بنده نشده است.

وی در ادامه گفت: اینجا شور و حال بسیار خوبی در همه مردم است و جای همه عزیزان در این جوار نورانی خالی است.

این بازیگر تلویزیون بیان داشت: از جایی که خیلی از عزیزان ناراحت و نگران شدند، می‌گویم کسی که شب میلاد حضرت علی(ع) در جوار حضرت رضا (ع) باشد، ایمن است.

چرخنده در پایان اظهار داشت: من سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) را به مردان غیور کشورم، رهبر خاکی وطنم و به پدرم که به دخترش یاد داد مردانه فریاد بزنم «یا علی مددی» تبریک می‌گویم.

کد خبر 293822

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha