قاچاقچی دره فرحزاد که به گربه معروف بود، هنگام فرار از دست پلیس با شلیک گلوله کشته شد.

ساعت18 روزيكشنبه، مأموران كلانتري163 ولنجك به يك خودروي پرايد كه در يكي از خيابان‌ها توقف كرده بود، مشكوك شدند. آنها جوان معتادي را ديدند كه با سرووضعي آشفته سوار ماشين شد و مي‌خواست از راننده بسته‌اي تحويل بگيرد. مأموران به طرف خودروي پرايد حركت كردند اما راننده با ديدن آنها فرار كرد.

تيم كلانتري عمليات تعقيب پرايد را آغاز كرد و آنها چندين بار ديگر به راننده دستور ايست دادند اما او حاضر به توقف نبود. پس از شليك 3گلوله از سوي پليس، خودروي پرايد كنار خيابان توقف كرد و مرد معتادي كه كنار راننده نشسته بود، پياده شد و پا به فرار گذاشت كه دقايقي بعد دستگير شد. با فرار راننده پرايد، جوان دستگيرشده به كلانتري انتقال يافت و در تحقيقات گفت: من معتادم و معمولا براي خريد مواد‌مخدر با راننده پرايد كه به «گربه» معروف است، تماس مي‌گيرم و از او مواد مي‌خرم.

امروز هم قصد خريد مواد از او را داشتم كه يك‌دفعه گشت پليس رسيد و چون او مواد‌مخدر همراهش بود، فرار كرد اما در بين راه وقتي پليس تيراندازي كرد ماشين را كنار خيابان نگه داشت و مرا به بيرون پرت كرد. وقتي حقيقت ماجرا فاش شد، مأموران كلانتري ولنجك به جست‌وجو در منطقه پرداختند تا فروشنده مواد‌مخدر را دستگير كنند. آنها 2ساعت بعد خودروي پرايد او را كنار خيابان پيدا كردند اما كسي داخل آن نبود و آثار گلوله روي ماشين وجود داشت.

حتي در بررسي‌ها آثاري از خون هم ديده مي‌شد و اين يعني راننده فراري هدف گلوله قرار گرفته بود. در چنين شرايطي تحقيقات ادامه داشت تا اينكه ساعتي بعد شخصي با مأموران كلانتري ولنجك تماس گرفت و خبر از كشف جسد مردي در ميان زباله‌ها در دره فرحزاد داد. پس از آن ماجرا به قاضي مديرروستا، قاضي كشيك جنايي پايتخت اطلاع داده شد و همزمان وي به همراه تيم تجسس راهي محل حادثه شد. محلي كه جسد در آنجا پيدا شده بود پاتوق معتادان بود و قرباني جواني حدودا 30ساله بود كه بر اثر شليك گلوله به پهلويش كشته شده بود.

در بررسي‌ها معلوم شد كه او كسي نيست جز فروشنده مواد‌مخدر معروف به گربه كه در جريان تعقيب و گريز با شليك پليس ازپادرآمده بود. ظاهرا او پس از رها كردن خودرو حدود 500متر پياده رفته و درنهايت ميان زباله‌ها خود را پنهان كرده بود كه بر اثر شدت خونريزي به كام مرگ رفته بود. شخصي كه پليس را در جريان قرار داده بود، گفت: دقايقي قبل صداي مردي را از ميان زباله‌ها شنيدم، او از من كمك خواست اما وقتي ديدم تير خورده پليس را خبر كردم.

به گزارش همشهري، در تحقيقات مشخص شد كه قرباني، سابقه‌دار بوده و پيش از اين به اتهام توزيع مواد‌مخدر نيز دستگير شده بود. از سويي تيم جنايي كه در صحنه حاضر شده بود، از داخل جيب وي مقداري مواد‌مخدر از نوع ترياك و در نزديكي وي يك ترازوي ديجيتال براي وزن كردن مواد‌مخدر كشف كردند. در چنين شرايطي قاضي مديرروستا دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و انجام تحقيقات در اين زمينه را صادر كرد تا ابعاد پنهان پرونده فاش شود.

کد خبر 302995

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha