دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی سرتیپی، فروش بهاره فیلم‌های امسال را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: فروش فیلم‌ها در خرداد ماه امسال، دو برابر مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

به گزارش ايسنا؛ این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما ادامه داد: امسال فروش بهاره بسیار خوبی داشتیم و به جز ماه فروردین که فروش فیلم‌ها در مقایسه با سال گذشته پایین‌تر بود‌، اردیبهشت و خرداد بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: در 2 ماه اردیبهشت و خرداد تعداد تماشاگر و گیشه فیلم‌ها بسیار خوب بود‌.

سرتیپی یادآور شد: سال گذشته فروش فیلم‌ها در ماه خرداد دو میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما امسال به رقم چهار میلیارد 830 میلیون تومان رسیده است.

به گفته او؛ مجموع فروش بهاره فیلم‌ها در سال گذشته 11 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که این رقم امسال به 15 میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش داشته است.

این صاحب سالن در پیش بینی فروش فیلم‌ها همزمان با ماه رمضان به ایسنا گفت: قطعا این ماه همین طور و ماه آینده هم شرایط خوبی در سینما خواهیم داشت زیرا با توجه به فیلم‌هایی که انتخاب شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود این استقبال همچنان به صورت خیلی خوبی ادامه داشته باشد و امیدواریم با آمدن فیلم‌های تازه همچنان شاهد افزایش استقبال مخاطبان از فیلم‌ها باشیم.

کد خبر 298846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha