سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: پرسپولیس برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، در حالی تمریناتش را آغاز کرده که تکلیف تعدادی از بازیکنان این تیم برای ماندن یا جدایی مشخص‌نشده است.

برانکو باقری را نمی‌خواهد؟

با اين حال برانكو نفراتي مثل نورمحمدي، عباس‌زاده، دغاغله، ميردورقي، همامي، رضا نوروزي و جعفرپور را در ليست مازاد قرار داده و تكيلف برخي از بازيكنان از جمله اومانيا، علي‌عسگر، نوري، هادي نوروزي، عاليشاه و... مشخص نيست. اين در حالي است كه پرسپوليس هنوز بازيكن جديدي به خدمت نگرفته و گويا مسئولان اين باشگاه تا قبل از توافق با بازيكنان جديد حاضر نيستند به سادگي تكليف بازيكنان فصل قبل را مشخص كنند.

موضوع مهم اما به وضعيت مبهم كريم باقري براي ادامه همكاري با پرسپوليس مربوط مي‌شود، او فعلا در تمرينات شركت نمي‌كند و اين شايعه مطرح شده كه برانكو براي فصل جديد باقري را نمي‌خواهد. باقري در مورد دلايل غيبتش مي‌گويد: «قرار است با طاهري سرپرست باشگاه صحبت كنم و يكي‌دو مسئله هست كه بايد برطرف شود. اگر اين مسائل برطرف بشوند سر تمرين مي‌روم و اگر هم برطرف نشوند به تمرينات نخواهم رفت. در ضمن با برانكو هيچ مشكلي ندارم.»

  • وضعيت مبهم نوري و طارمي

محمد نوري، كاپيتان پرسپوليس هم براي ماندن يا جدايي هنوز ترديد دارد. ديروز روزنامه الشرق قطر گزارش داد كه باشگاه مسيمير كه به تازگي به ليگ ستارگان قطر صعود كرده در آستانه جذب محمد نوري، هافبك پرسپوليس است. گويا مذاكرات طرفين به خوبي پيش مي‌رود و اين بازيكن شايد به تيم قطري ملحق شود. از طرفي پرسپوليس هم هنوز با نوري مذاكره نكرده است. خوردبين هم در تماس تلفني از نوري خواسته در تمرينات شركت كند ولي نوري به سرپرست سرخ‌ها گفته تا زماني‌كه با پرسپوليس قرارداد نبندد در تمرينات شركت نمي‌كند.

مهدي طارمي مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس هم كماكان وضعيتي نامشخص براي فصل بعد دارد. نماينده باشگاه القادسيه كويت اصرار دارد تا مذاكرات جدي‌تري براي جذب وي صورت دهد. اين در حالي است كه باشگاه پرسپوليس هم خواستار حفظ اين بازيكن براي فصل آينده است.به‌نظر مي‌رسد طارمي با پرسپوليس در مورد مسائل مالي اختلاف دارد و قرار است در اين زمينه با مسئولان پرسپوليس مذاكره كند.او در حال حاضر در بوشهر به سر مي‌برد ولي قرار است مدير برنامه‌هايش امروز با طاهري ديدار كند.

  • مشكل مالي براي جذب خارجي‌ها

پرسپوليس درصدد جذب 2بازيكن خارجي در پست مهاجم نوك و دفاع مياني است و اين دو بازيكن كروات در تمرينات سرخ‌پوشان شركت كردند. اين باشگاه اما براي جذب آنها مشكل مالي دارد و عقد قرارداد با بازيكنان كروات فعلا قطعي نيست. از طرفي پرسپوليس چند بازيكن مثل رامين رضاييان، وحيد اميري و مهرداد جماعتي را هم مي‌خواهد در ضمن برانكو يك هافبك بازيساز هم مي‌خواهد ولي هنوز تصميمي براي خارجي يا داخلي بودن اين گزينه نگرفته است. سيد جلال حسيني مدافع تيم ملي هم براي آمدن به پرسپوليس شرايطي مبهم دارد.او با مديريت قبلي پرسپوليس مذاكره كرده بود و تا به امروز با مسئولان پرسپوليس مذاكره نكرده است.البته با ماندن اومانيا و جذب يك مدافع كروات، حضور حسيني در پرسپوليس منتفي خواهد شد.

کد خبر 298905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha