شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴
۰ نفر

در شرایطی رقابت تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات به اوج رسیده که باشگاه پرسپولیس به‌دلیل مشکلات مالی به‌نظر می‌رسد از رقابت با تیم‌های دیگر جا مانده است.

پيش از شروع فصل نقل‌وانتقالات ابتدا برانكو ايوانكوويچ بود كه به‌دليل دريافت نكردن مطالباتش قصد داشت در كرواسي بماند. با شروع فصل نقل‌وانتقالات اما يكي ديگر ‌از اعضاي كادرفني به‌دليل دريافت نكردن مطالباتش اين باشگاه را ترك كرده است. سرپرست پرسپوليس موضوع قهر تي‌هومير، مربي بدنساز اين تيم را تكذيب مي‌كند. علي‌اكبر طاهري مي‌گويد: «چنين چيزي نيست. ان‌شاءالله كه قرارداد به‌زودي امضا مي‌شود و از اين بابت نگراني نيست. اين جزو تعهدات برانكو ايوانكوويچ بوده كه با خودش مربي بدنسازي بياورد. فصل قبل كه اين مربي نبوده است. ما هم قراردادش را تنظيم كرده‌ايم و داده‌ايم كه آن را امضا كند. حالا اگر او كار شخصي دارد و ايران را ترك مي‌كند بحث ديگري است.» به گفته سرپرست پرسپوليس قرارداد مربيان آماده و به رضا چلنگر(مترجم كادرفني و رابط ميان كادرفني و مديريت باشگاه) تحويل داده شده است.

با عبور از مسائل كادرفني بازيكني مانند مهدي طارمي نيز به‌دليل مسائل مالي وضعيت روشني در پرسپوليس ندارد، چنان‌كه بهترين بازيكن سال گذشته پرسپوليس قصد داشت فوتبال خود را در كشورهاي عربي ادامه دهد. البته طارمي در روزهاي گذشته با لباس شخصي در تمرين پرسپوليس حاضر شد تاپرسپوليسي‌ها با اميدواري نسبت به آينده اين تيم نگاه كنند. طارمي به محض ورود به درفشي‌فر با برخورد گرم مربيان و همبازيانش روبه‌رو شد. وكيل طارمي در جريان حضور اين بازيكن در تمرين گفت كه طارمي در ايران فقط براي پرسپوليس به ميدان خواهد رفت. اين بازيكن پيش‌تر مشكلات مالي با پرسپوليس را يكي از عوامل عدم‌انعقاد قرارداد با قرمزپوشان عنوان كرده بود و طاهري درباره آخرين وضعيت طارمي مي‌گويد: «طارمي بازيكن ماست و قرارداد دارد طبعاً يكسري موارد متمم در قرارداد او وجود داشت كه از قبل هم توافق شده بود و آنها به قوت خود باقي است. طبق صحبتي هم كه داشتيم قرار شد خودش را به كادر فني معرفي كند و از امروز در تمرينات حاضر شود.»

  • كم كاري در جذب بازيكن

سرپرست پرسپوليس ‌به وزارت ورزش رفت و جلسه‌اي را با وزير ورزش برگزار كرد. در اين جلسه درباره امور اين باشگاه صحبت شد و بدون ترديد يكي از بحث‌ها مسائل مالي پرسپوليس بوده است، چه در روزهاي اخير انتقادهايي نسبت به جذب نشدن بازيكنان مناسب براي پرسپوليس صورت گرفته است. خيلي‌ها وضعيت خريدهاي باشگاه پرسپوليس را با تيم‌هايي چون استقلال مقايسه مي‌كنند و همين موضوع نگراني‌هايي نيز به‌وجود آورده است. در سال‌هاي گذشته يكي از مشكلات اصلي پرسپوليس خريدهاي نامناسب بوده و اكنون اين پرسش مطرح است كه آيا سرنوشت خريدهاي پرسپوليس مانند فصل‌هاي قبل خواهد بود. سرپرست پرسپوليس اما نگران نيست. طاهري عنوان مي‌كند: «آماردادن در مورد باشگاه‌هاي ديگر چندان حرفه‌اي نيست، ما ابتداي كار هستيم و تا آخر‌ماه زمان داريم. ما روي ليستي كه برانكو داده كار مي‌كنيم شايد بازيكنان مورد نظر ما كمتر از تيم‌هاي ديگر باشند. ما هم بيكار ننشسته‌ايم و در حال مذاكره هستيم.» يكي ديگر از چالش‌هاي اين باشگاه جذب بازيكنان خارجي است كه به‌دليل توافق نكردن بر سر مسائل مالي هنوز به جايي نرسيده است. البته طاهري از توافق با سرگي پاشنكو، دروازه بان سابق ملوان خبر مي‌دهد كه خريد مناسبي به نظر مي‌رسد.

با اين حال، برخي كم‌كاري مسئولان باشگاه پرسپوليس در جذب بازيكن را ازجمله مشكلات اين تيم عنوان مي‌كنند. حال بايد ديد آيا اين روند تا پايان فصل نقل‌وانتقالات ادامه پيدا مي‌كند يا سياست باشگاه پرسپوليس تغيير خواهد كرد؟

  • كاميابي‌نيا: امروز با پرسپوليس قرارداد مي‌بندم

كمال كاميابي‌نيا، هافبك فصل قبل نفت تهران در آستانه قرارداد بستن با پرسپوليس است. كاميابي‌نيا با حضور در باشگاه پرسپوليس توافقاتي با مسئولان باشگاه انجام داده و در اين‌باره مي‌گويد: «با پرسپوليس به توافق 80درصدي رسيديم و قرار است امروز قرارداد را امضا كنم.» با اين حال، وضعيت بازيكناني مانند هادي نوروزي در پرسپوليس مبهم است. با اينكه گفته مي‌شود مسئولان اين باشگاه روي ماندن نوروزي نظر دارند، اما تا امروز موضع روشني در قبال اين مهاجم اتخاذ نكرده‌اند. هادي نوروزي از اين موضوع دلخور است و مي‌گويد: «مديران پرسپوليس با من تماس نگرفته‌اند كه باشگاه بروم.»

کد خبر 299237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha