شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: وحید طالب‌لو و محسن فروزان ۲دروازه‌بان استقلال در فصل گذشته، روز پنجشنبه جلسه‌ای مهم در باشگاه استقلال با پرویز مظلومی برگزار کردند.

فوتبال-استقلال

آنها بعد از خروج از ساختمان باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران تأكيد كردند كه با استقلال قرارداد دارند و قطعا فصل بعد هم براي اين تيم بازي خواهند كرد.خبرنگاران اما در مورد آمدن سيدمهدي رحمتي به استقلال از اين دو دروازه‌بان سؤال كردند كه پاسخ فروزان و طالب‌لو به اين جمله كوتاه خلاصه شد: «من با استقلال قرارداد دارم و برايم مهم نيست چه‌كسي قرار است بيايد.» روز گذشته هم بهرام اميري يكي از مسئولان استقلال در فصل نقل و انتقالات، از توافق قطعي با رحمتي خبر داد تا ماجراي دروازه‌بان‌هاي استقلال پيچيده‌تر از گذشته شود.حالا استقلالي‌ها بايد از بين طالب‌لو و فروزان يك نفر را از فهرست خارج كنند كه قطعا چالش‌هاي سختي را براي مسئولان اين باشگاه و مظلومي به همراه خواهد داشت، چرا كه طالب‌لو و فروزان به هيچ عنوان حاضر به فسخ قراردادشان با استقلال نيستند.

  • جدايي عنايتي

رضا عنايتي هم درصدد جدايي از استقلال است و اين تصميم را بعد از جلسه با مظلومي گرفته است.عنايتي مي‌گويد:« بايد به اين نتيجه برسم كه جدايي بهتر است يا اينكه درنهايت در استقلال بمانم. با اين حال احتمالا جدا خواهم شد و امروز تصميم نهايي را مي‌گيرم. بعضي وقت‌ها آن چيزي كه دلت مي‌خواهد نمي‌شود، انگار كه شرايط مهيا نيست. آقاي مظلومي حرف‌هايي زدند كه امروز در موردش تصميم نهايي را مي‌گيريم. در فوتبال قاعده اين است كه اگر يك بازيكن را بخواهند مي‌گويند بمان و اگر نخواهند مي‌گويند برو. ما حد وسط نداريم. من هم فردا مي‌روم كه به آقاي مظلومي بگويم حد وسط وجود ندارد. اگر من را مي‌خواهد هستم و اگر نه، نيستم.» استقلال در ادامه فعاليتش در فصل نقل و انتقالات، امين حاج محمدي مدافع ثابت نفت تهران را هم به خدمت گرفت.او كه قراردادي 2ساله با استقلال امضا كرد در مورد ترك نفت تهران مي‌گويد: «من ۵سال بازيكن نفت بودم ولي مي‌خواهم از استقلال به تيم ملي برسم. از تمام هواداران كمك مي‌خواهم من را حمايت كنند تا بتوانم پيراهن تيم ملي را بپوشم.» وي كه حالا شانس بازي در ادامه ليگ قهرمانان آسيا را با نفت از دست داده است، تأكيد مي‌كند: «نام استقلال آنقدر بزرگ است كه به‌خاطر آن مي‌توانم از همه‌‌چيز بگذرم و به اين تيم بپيوندم.»

  • مظلومي نكونام را نمي‌خواهد

استقلال براي تقويت خط هافبك درصدد جذب آندرانيك تيموريان است، اين در حالي است كه اميد ابراهيمي هم هنوز قراردادش را تمديد نكرده و شايعه جدايي او همچنان مطرح است.در چند روز گذشته بحث حضور جواد نكونام هم در استقلال مطرح شده ولي مظلومي اين بازيكن را در حال حاضر نمي‌خواهد و آندو را به او ترجيح مي‌دهد.اگر استقلال نتواند تيموريان را جذب كند شايد دنبال جذب نكونام باشد.مظلومي در مورد اين موضوع مي‌گويد:«ما نمي‌توانيم آندو و نكونام را به‌صورت همزمان جذب كنيم.»

کد خبر 299238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha