چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
۰ نفر

پرسپولیس با اینکه در اردوی ترکیه به سر می‌برد، اما سرمربی این تیم از برخی حاشیه‌ها دلخور است.

برانکو

 برانكو ايوانكوويچ در مورد مسائل چند روز اخير و اختلاف شديد‌ با حسين عبدي‌ مي‌گويد: «اين روزها دوران ركورد اخبار داغ است و به همين دليل بعضي خبرسازي‌ها طبيعي است؛ ضمن تكذيب مطالبي كه در روزهاي گذشته از قول من منتشر شد مي‌گويم اينجا همه‌‌چيز خوب است و انگيزه و رضايت ما بالاست. من مشكلي با هيات مديره ندارم.» او ادامه مي‌دهد: «در اين اردو به‌دنبال آن هستيم كه چند بازيكن جديد نيز هر چه سريع‌تر با نفرات قديمي‌تر هماهنگ و آشنا شوند و 3بازي تداركاتي هم انجام مي‌دهيم كه نقش مهمي در آماده‌سازي تيم خواهد داشت. البته آنچه بيش از هر چيز مرا خوشحال مي‌كند، انگيزه بسيار زياد و اراده بالاي بازيكنان براي كار و تمرين است كه موجب رضايت بسيار زياد من شده است. اين شرايط بازيكنان و اردو به ما هم انگيزه مضاعفي داده است و به همين دليل رضايت كاملي دارم.»

در اين اردو نوراللهي آسيب‌ديده است و به گفته برانكو به زودي در تمرينات پرسپوليس حاضر مي‌شود. همچنين لوكا ماريچ مصدوم است ولي سرمربي پرسپوليس از انگيزه بالاي اين بازيكن صحبت مي‌كند: «ماريچ به قدري ميل و انگيزه براي تمرين دارد كه مجبور مي‌شوم او را به زور از تمرين بيرون كنم تا استراحت كند.»

در عين حال، محسن مسلمان كه به تازگي قرارداد 2ساله با پرسپوليس بسته هنوز به اردوي تركيه ملحق نشده است. وي قرار بود بعد از عقد قرارداد با اين باشگاه راهي تركيه شده و در تمرينات سرخپوشان حاضر شود، اما به‌دليل عفونت چشم مجبور شد باز هم سفر خود به تركيه را به تعويق بيندازد. پزشك متخصص مسلمان به وي اجازه نداده با عفونت چشمي كه دارد به منطقه كوهستاني در تركيه برود، از اين‌رو اين بازيكن بايد تا آخر هفته در تهران تحت درمان باشد و اگر عفونت چشمش برطرف شد، روز پنجشنبه راهي تركيه مي‌شود.‌ مصطفي قنبرزاده، مربي پرسپوليس نيز درباره وضعيت اين تيم در اردوي تركيه عنوان مي‌كند: «سكوت و آرامش خوبي بر اردو حاكم است و تعداد تيم‌ها در كمپ زياد نيست. هتل آرام است و زمين و امكانات خوب تمرين هم فراهم است. در اين 10روز، سخت تمرين مي‌كنيم و اميدواريم در نهايت نزد هواداران سربلند باشيم.»

همچنين سرپرست باشگاه پرسپوليس با آندريا كالودرويچ‌ مهاجم صربستاني مدنظر برانكو به توافق نهايي نرسيد. اين بازيكن صبح ديروز به تهران رسيد و بعد از حضور در باشگاه پرسپوليس و چند ساعت مذاكره با علي‌اكبر طاهري در نهايت از نظر مالي با سرپرست باشگاه پرسپوليس به توافق نرسيد. كالودرويچ قرار است منتظر تماس دوباره مسئولان باشگاه پرسپوليس بماند تا مذاكرات ديگري را با طاهري داشته باشد. طبق برنامه‌اي كه برانكو ايوانكوويچ براي بازيكنان درنظر گرفته سرخپوشان صبح ديروز تمرين نكردند و به استراحت پرداختند. پرسپوليس از ساعت 19عصر ديروز به وقت تهران يك جلسه تمرين كرد.

کد خبر 301128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha