مرد افغانی، نوجوان ۱۶ساله‌ای را اجیر کرد تا دست به کودک ربایی بزند. ماجرا از این قرار بود که ۲۷ تیرماه سال‌جاری مردی همراه دختر ۲ ساله‌اش در حوالی خیابان غیاثی تهران سرگرم خرید بود که ناگهان نوجوان ۱۶ ساله افغانی از غفلت پدر استفاده کرد و با ربودن دختربچه‌ پا به فرار گذاشت.

همزمان پدر كودك به‌دنبال او دويد و او را گير انداخت. نوجوان افغاني كودك را رها كرد و شروع به دويدن كرد و در آن لحظه جوان موتورسواري كه شاهد صحنه بود به تعقيب او پرداخت و وي را دستگير كرد. پس از آن موضوع به كلانتري 114غياثي گزارش شد و نوجوان كودك ربا وقتي به كلانتري انتقال يافت اعتراف كرد كه يكي از هموطنانش به نام عصمت از او خواسته كه دست به كودك ربايي بزند. وي گفت: من و عصمت كه 35ساله است در يك ساختمان نيمه كاره مشغول به‌كار هستيم.

روزحادثه او به من حشيش داد و خواست تا برايش كودكي را ربوده و نزد وي ببرم. نمي‌دانم هدفش از كودك ربايي، نيت شوم يا فروش كودك بود و فقط آنچه او از من خواسته بود را انجام دادم. اعترافات اين نوجوان معتاد افغاني كافي بود تا با دستور قاضي احمد بيگي بازپرس جنايي پايتخت عصمت نيز دستگير شود. وي وقتي به دادسرا منتقل شد خود را بي‌گناه دانست و مدعي شد كه پسرنوجوان حشيش مصرف كرده و حالت عادي ندارد. هم‌اكنون اين مرد افغاني براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته است تا ابعاد پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 301888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha