دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، سیدعباس صالحی را به سمت ریاست بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم علی جنتی،وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب به صالحی آمده است: براي برگزاری هر چه با شکوه‌تر بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1395 و ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مصوبات شورای سیاست‌گذاری با توجه به تعهد، تجربه و سوابق فرهنگی و جایگاه مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم به «ریاست بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزدمنان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی موفق و موید باشید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، دکتر سید رضا صالحی امیری، علی اکبر اشعری، رضا امیر خانی، مهدی فیروزان، همایون امیرزاده، مرتضی کاظمی، دکتر مسعود شهرام نیا، محمد سلگی، دکتر سید محمد بهشتی، محمد حمزه‌زاده، مهدی اسماعیلی‌راد، سید علی اصغر سید آبادی، محمد رضا توکل صدیقی را به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن حکم علی جنتی خطاب به اعضا آمده‌است: باتوجه به اهمیت و ضرورت بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده و کارشناسانه در برگزاری مطلوب نمایشگاه تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و با توجه به سوابق و تجربه‌هاي ارزشمند جناب عالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی، به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید.

امید است با بهره گیری از تجارب پیشین و ارائه ایده‌های خلاقانه مبتنی بر اهداف، رویکردها و سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس اسلامی براي توسعه، بسط و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در انجام این وظیفه سترگ موفق و موید باشید.

کد خبر 303564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha