همشهری آنلاین: هشتمین دوره جشنواره نشریات دانش‌آموزی با عنوان «مداد کم رنگ» در دو بخش ویژه سیره و سبک زندگی حضرت رضا (ع) و سیره و سبک زندگی حضرت معصومه (س)، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دهه کرامت برگزار می‌شود.

روزنامه دیواری دانش آموزی

به گزارش ايرنا، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، با بیان اینکه دهه کرامت الگویی مناسب برای شناخت بیشتر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، هدف از برگزاری جشنواره نشریات دانش‌آموزی در دهه كرامت را ارتقاي سطح انگیزش نوجوانان نسبت به اخلاق و آداب معاشرت اسلامی مبتنی بر قرآن، حدیث و سیره اهل بیت (ع) با محوریت شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و رقابت سازنده و استعدادیابی در بین دانش‌آموزان برشمرد.

علامتی افزود: به همین مناسبت آثار دانش‌آموزان در چهار قالب مجلد، الکترونیک، دیواری و تک‌برگی در دبیرخانه جشنواره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان گردآوری می‌شود که در 24 شهریور ماه به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

وی از برگزاری هیات انصارالمهدی (عج) در حوزه شهری، خیمه‌های معرف، اردوی طلایه‌داران، اردوی زیارتی شهر مقدس مشهد و قم، اعزام مبلغ، مسابقه کتابخوانی و جشنواره آیین دوستی به مناست ایام دهه کرامت از سوی این اتحادیه برای همه اعضای انجمن و دانش‌آموزان علاقمند خبر داد.

کد خبر 304307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha