همشهری آنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: رویکرد ما دیگر رویکرد پدافند سنتی نیست، بلکه هر حوزه‌ای متناسب با خودش به نگاه علمی و دانش محور نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی در حاشیه مراسم ابلاغ حکم ریاست سازمان پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت های کاری در این سازمان افزود: ضرورت های عمده در این حکم مربوط به تحول، تغییرات و تهدیدهای کشور در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه این ضرورت ها حوزه های نرم تا سخت را در بر می گیرد، گفت: رسالت سازمان رصد، پایش و تشخیص به موقع این تهدیدات است که بتواند به موقع اقدامات لازم را انجام دهد.

جلالی گفت: رویکرد این سازمان توجه دقیق به حوزه های تهدید در هر حوزه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود:‌ طبیعتا این رویکرد نیازمند همدلی و پشتیبانی همه دستگاه ها به ویژه مراکز علمی وپژوهشی است .

جلالی گفت: در زمینه حصول اطمینان از آمادگی کشور در برابر تهدیدات که بیشتر بر روی بخش های غیرنظامی تاکید دارد ، می کوشیم با برگزاری رزمایش ها و کارهای آموزشی این مهم را عملی و دستگاه های کشور را برای مقابله با هر حادثه ای آماده کنیم .

وی در پایان افزود: در شورای عالی سازمان پدافند غیرعامل به صورت ماهانه جلساتی تشکیل می دهیم و دستورالعمل های لازم را تصویب می کنیم؛ دستورالعمل های جدید مربوط به ساختار پدافند غیرعامل در دستگاه ها و استان های کشور تصویب شده و ابلاغ می شود .

کد خبر 308487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha