همشهری آنلاین: روز نخست تورنمنت بین‌المللی شمشیربازی تایلند با کسب سه مدال طلا و برنز در اسلحه اپه بانوان و یک مدال برنز در اسلحه فلوره مردان برای تیم دانشگاه آزاد همراه بود.

M.Poorrahmati

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تورنمنت بین‌المللی شمشیربازی تایلند از روز شنبه (4 مهر) در این کشور آغاز شد. دانشگاه آزاد، نماینده شمشیربازی ایران در این رقابت‌هاست که در روز نخست موفق به کسب سه مدال در بخش بانوان و یک مدال در بخش مردان شد.

روز نخست مسابقات به دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و اسلحه فلوره مردان اختصاص داشت. در این روز و در اسلحه اپه بانوان که با حضور 46 شمشمیرباز برگزار شد، مهسا پوررحمتی، بازیکن تیم دانشگاه آزاد با از پیش رو برداشتن همه حریفان خود تا فینال مسابقات پیش رفت.

پوررحمتی در دیدار نهایی نيز مقابل حریف اندونزیایی با نتیجه 15 بر 13 به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد. در این بخش پس از پوررحمتی و نماینده اندونزی، دو بازیکن دیگر تیم دانشگاه آزاد به نام‌های سکینه نوری و اعظم بختی به طور مشترک روی سکوی سوم ایستاده وصاحب مدال برنز شدند.

دیدارهای اسلحه فلوره مردان نیز با حضور 50 نماینده برگزار شد. در این بخش از مسابقات علیرضا ادهمی با قرار گرفتن روی سکوی سوم مسابقات صاحب مدال برنز شد و چوی از کره جنوبی قهرمان این بخش شد.

کد خبر 308570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha