همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، از امکان انتخاب کد رشته محل در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ۱۲ مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کدرشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اشاره کرد و اظهار داشت: این اطلاعیه از امروز ( دوشنبه 6مهرماه) روی سایت این سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

** انتخاب 20 کد رشته محل

به گفته وی، تمامی داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های مذکور ثبت نام کرده اند و در جلسه آزمون حاضر بوده اند؛ اعم از اینکه در ردیف مجازین به انتخاب رشته قرار گرفته یا نگرفته اند، می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور، درصورت واجد شرایط بودن حداکثر 20 کد رشته محل را از میان کدرشته محل های تحصیلی کدرشته امتحانی و یا کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب کنند.
توکلی افزود: دواطلبان می توانند از یکشنبه 12 تا پنجشنبه 16 مهرماه جاری با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

** یک تاکید مهم سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در ادامه تاکید کرد: داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی (به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه) قرار گرفته اند، درصورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کد رشته محل های انتخابی ، قبولی قبلی آنها لغو می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که در یکی از کد رشته محل های دارای شرایط خاص یا بورسیه پذیرفته شده باشند در این مرحله حق انتخاب رشته ندارند.

کد خبر 308735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha