وقتی حکم دادگاه درخصوص اختلاف ملکی ۲راننده مسافرکش صادر شد، کسی که رأی به ضررش بود با یک ظرف مایع اسیدی لوله بازکن سراغ دیگری رفت و انتقامی هولناک را رقم زد.

حدود ساعت 7:30 صبح يكشنبه رهگذران در بلوار ولي‌عصر شهر رشت صداي فرياد «سوختم، سوختم» مردي ميانسال را شنيدند كه از درد به‌خودش مي‌پيچيد. آنها همزمان مرد ديگري را ديدند كه دوان دوان سوار خودروي خود شد و پا به فرار گذاشت. همه‌‌چيز از اين حكايت داشت كه مرد 51ساله هدف حمله اسيدي قرار گرفته است.

شاهدان به كمك او شتافتند و وي را به بيمارستان منتقل كردند. همزمان پليس در جريان قرار گرفت و تيمي از مأموران براي تحقيقات راهي بيمارستان شدند. بررسي‌هاي اوليه از اين حكايت داشت كه مرد 51ساله از سوي يكي از همكارانش هدف حمله اسيدي قرار گرفته است. مأموران متوجه شدند كه آنها هر دو مسافركش بودند كه از سال‌ها قبل دچار اختلافات ملكي شده بودند.

كار به جايي كشيد كه مرد 51ساله از همكار 38ساله‌اش شكايت كرد و دادگاه پس از رسيدگي به پرونده رأي به نفع مرد ميانسال داد. اين در حالي بود كه مرد 38ساله نيز از سوي دادگاه به تحمل 3سال حبس محكوم شد. با اين حال وي پيش از اينكه راهي زندان شود، تصميم به انتقام‌جويي گرفته و با تهيه مايع اسيدي لوله بازكن، صبح زود سراغ همكارش رفته و با پاشيدن اين مايع به سر و صورت او، پا به فرار گذاشته است.

با اين اطلاعات دستور بازداشت متهم صادر شد و تيمي از مأموران جست‌وجو براي شناسايي مخفيگاه او را شروع كردند. در همين حال سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه، معاون اجتماعي پليس گيلان با اشاره به اينكه در اين حادثه فرد مصدوم از ناحيه سر، صورت، گردن و آرنج دست و پاي راست دچار سوختگي شد و تحت عمل جراحي قرار گرفت گفت: در حال حاضر حال عمومي مصدوم رضايت بخش بوده و هم‌اكنون تلاش براي مداواي او ادامه دارد.

کد خبر 308773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha