چهاردهمین فهرست لاک‌پشت پرنده، بعدازظهر دوشنبه ۲۰ مهر، در فروشگاه مرکزی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

رونمایی از چهاردهمین فهرست لاک‌پشت پرنده

دبیرخانه‌ي جايزه‌ي لاک‌پشت پرنده در سه سال گذشته، اقدام به انتخاب برترین کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان کرده است و هرفصل، فهرستي از كتاب‌هاي بررسي شده معرفي می‌کند. البته كتاب‌هايي در اين فهرست معرفي مي‌شوند كه بنابه نظر داوران اين جايزه، از سه تا شش لاك‌پشت به آن‌ها تعلق گرفته باشد.

بنا به گزارش خبرنگار هفته‌نامه‌ى‌ دوچرخه، فهرست چهاردهم، یک کتاب منتخب شش لاک‌پشتی هم دارد که البته برخلاف فهرست‌های گذشته، این کتاب در حوزه‌ي ادبیات نیست، بلكه كتابي علمي و مربوط به حوزه‌ي محيط‌ زيست است. گفتنی است اين فهرست، شامل برترین کتاب‌های کودک و نوجوانی منتشر شده در سال ۹۳ مي‌شود.

بیش از ۵۰ نویسنده، شاعر و مترجم کودک و نوجوان به این مراسم دعوت شده‌اند و قرار است علاوه بر جشن امضای کتاب، گروه عروسکی خیال‌باف نیز برای کودکان حاضر در این رویداد، نمایش عروسکی اجرا کنند. این نمایش، برگرفته از یکی از کتاب‌های واردشده در فهرست چهاردهم است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه که دوشنبه ۲۰ مهرماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه‌ى کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.

 

رونمایی از چهاردهمین فهرست لاک‌پشت پرنده

کد خبر 310168

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha