دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: دادیار شعبه دوم دادسرای ونک، با صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش، ازشاکیان پرونده زنان داشبورد زن خواست شکایت خود را مطرح کنند.

 هفتم مرداد ماه، ماموران گشت کلانتری  103 گاندی، هنگام عبور از اتوبان شهید حقانی  متوجه درگیری یک راننده پراید با 4 زن شدند.

درگیری وقتی کلید خورده بود که 2 نفر از زنان اصرار کرده بودند در صندلی جلوی خودرو بنشینند و راننده نپذیرفته بود. کارآگاهان پلیس که مدتی قبل با شکایت راننده‌ای که مدعی بود 4 زن مسافر  در میدان آرژانتین 2 میلیون تومان چک مسافرتی را از داشبورد خودرویش ربوده‌اند، در جریان فعالیت این باند قرار گرفته بودند، دست به بازرسی از آنها زدند.

وقتی از ساک زنان کولی، چند پیچ‌گوشتی و چاقو کشف شد، آنها به کلانتری انتقال یافته و تحقیقات درباره آنها آغاز شد.

در  حالی که راننده‌ای که سرقت میدان آرژانتین را گزارش کرده بود، زنان سارق را شناسایی کرده بود، صاحب یک طلافروشی فیلمی که توسط دوربین مداربسته مغازه‌اش گرفته شده بود را در اختیار پلیس قرار داد. در این فیلم 2 عضو باند، هنگام سرقت از طلافروشی دیده می‌شدند.

به این ترتیب به دستور مهدی اکبری-  دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 3 تهران (ونک )- تحقیقات درباره این 4 زن سارق آغاز شد.

قاضی دادسرای ونک درباره اعضای این باند گفت: سابقه یکی از اعضای این باند به سرقتی در سال 1345 باز می‌گردد و در تحقیقات نیز مشخص شده که آنها تقریباً در بیشتر شهرهای کشور از جمله دزفول، کرج، نیشابور، یزد، ملایر، اصفهان و علی‌آباد کتول پس از سوار شدن به خودروهای مسافرکش، با استفاده از غفلت راننده اقدام به سرقت پول و چک‌های داخل داشبورد خودرو کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام اینکه تاکنون 6 شاکی، متهمان را شناسایی کرده‌اند، با دستور انتشار تصویر متهمان-  از کسانی که به این شیوه توسط این 4زن که غالبا خود را دستفروش یا فروشنده جوراب معرفی می‌کردند- از آنها سرقت شده، خواست ظرف یک‌ماه  به شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی ناحیه 3 یا پایگاه سوم آگاهی تهران مراجعه و اعلام شکایت کنند.

کد خبر 31126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز