یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: بازبینی فیلم دوربین مدار بسته طلافروشی نشان داد اعضای باند کولی‌ها که به خاطر سرقت از داشبورد خودروها تحت تعقیب پلیس قرار داشتند، در سرقت از یک طلافروشی در میرداماد نیز دست داشته‌‌اند.

سرهنگ مجید نام‌آور، رئیس کلانتری 103 گاندی با اعلام خبر دستگیری 4 زن عضو باند کولی ها در توضیح ماجرا گفت: ازمدتی قبل گزارش هایی درباره سرقت‌های چند زن کولی که با سوار شدن به خودروهای عبوری در کنار اتوبان، اقدام به سرقت ا ز داشبورد  خودروها و یا مسافران می کردند در اختیار پلیس قرار گرفت و به این ترتیب تحقیقات برای  دستگیری اعضای باند ‌آغاز شد.

سارقان داشبوردزن

گزارش‌ها حاکی از آن بودکه اعضای این باند پس از سوار شدن به خودرو در فرصتی مناسب جیب مسافران کناری خود و یا داشبورد خودرو را خالی کرده و سپس به سرعت پیاده شده و متواری می‌شدند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت خرداد ماه گذشته، کارآگاهان پلیس در سرقت یک میلیون و هشتصد هزار تومانی از داشبورد یک خودرو، باز هم به ردپایی از اعضای این باند رسیدند و این بار تحقیقات گسترده‌تری برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

تا اینکه روز یکشنبه مأموران گشت پلیس هنگام گشتزنی در حاشیه اتوبان شهید حقانی متوجه 4 زن کولی شدند که به زور قصد سوار شدن به یک خودروی پراید را داشتند و سر همین موضوع با راننده درگیر شده بودند.

ماموران که احتمال می‌دادند آنها همان اعضای باند کولی‌ها باشند اقدام به بازداشت آنها کردند، که در همین هنگام آنها تلاش کردند‌طوری که مأموران متوجه نشوند 2 پیچ گوشتی و یک کارد را به درون جوی آبی در آن اطراف بیندازند که مأموران متوجه موضوع شدند.

سرقت از طلافروشی

رئیس کلانتری گاندی در ادامه گفت: با انتقال این 4 زن به کلانتری مشخص شد که آنها همان سارقان باند کولی‌ها هستند، این در حالی بود که در ادامه بررسی‌ها با بازبینی فیلم  صحنه سرقت از یک طلافروشی در خیابان میرداماد مشخص شد که آنها در این سرقت نیز دست داشته‌اند که مرد طلافروش نیز آنها را شناسایی کرده‌است.

وی افزود: درحال حاضر تحقیقات برای روشن شدن سایر سرقت‌های احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

کد خبر 27729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز