هنشهری آنلاین: همایش ملی بازار سرمایه، شفافیت، حسابداری دوشنبه 30 مهر در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران، انجمن حسابداری ایران چهارمین همایش سالانه خود را با این عنوان و با همکاری سازمان بورس، شرکت بورس، شرکت های سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری بهمن، سرمایه گذاری البرز، سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات، سازمان امور مالیاتی، بانک های پارسیان، کارآفرین، موسسه مالی و اعتباری سینا و روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه در سالن همایش های رازی برگزار می کند.

محورهای اصلی این همایش، کارکرد حسابداری در بازار سرمایه، توقعات بازار سرمایه از حسابداری، توقعات حسابداری از بازار سرمایه، مقررات ، حسابداری و بازار سرمایه، گزارشگری مالی در صنایع خاص، بین المللی شدن بازار سرمایه و حسابداری و موضوعات ویژه اعلام شده است.

بورس اوراق بهادار تهران از همه استادان(حسابرسی، مالی و اقتصاد)، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ها ، بانک ها ، بیمه ها و لیزینگ ها، مدیران بورس، سازمان امور مالیاتی، ذی‌حسابان، مدیران مالی، حسابرسان ، کارگزاران، صاحب نظران بازار سرمایه و پژوهشگران برای ارائه مقاله و حضور در همایش دعوت می کند.

در صورتی که شما تمایل به ارائه مقاله دارید، می‌توانید خلاصه مقاله خود را حداکثر در 2 صفحه تا تاریخ 7مهر 86 به انجمن حسابداری ایران ارسال کنید و یا برای اطلاع بیشتر با  شماره‌های  88038418-8805134 تماس بگیرید.

کد خبر 31146

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز