همشهری‌آنلاین: پرسپولیس این روزها و در آستانه دیدار حساس با استقلال تهران با حواشی مختلفی روبرو است که از مهمترین آنها بحث تغییر برانکو و حضور افشین پیروانی روی نیمکت سرخپوشان پایتخت است.

شايعه اولتيماتوم مديران پرسپوليس به سرمربي تيمشان مهمترين خبر سوم آبان ماه اردوي سرخپوشان بود. خبري كه از سوي برانكو در نشست خبري پيش از ديدار با ملوان بندرانزلي رد شد.

برانكو شایعه اولتیماتوم هیات مدیره پرسپولیس به او مبنی بر برکناری‌اش در پایان نیم فصل در صورتی که نتواند این تیم را در جمع 5 تیم برتر قرار دهد، را رد کرد.

افشين پيرواني كه مهمترين گزينه جانشيني برانكو در شايعات مطرح شده است نيز در گفتگويي تاكيد كرده است كه شیطنت می‌کنند تا آرامش پرسپولیس را برهم بزنند.

او مي‌گويد: یک بار دیگر تأکید می‌کنم که بهترین گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس برانکو است. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی در بین بهترین مربیان قرار داشته و هنوز هم هست و با بازی‌های خوبی که پرسپولیس انجام می‌دهد به آینده این تیم امیدوار هستم. فکر می‌کنم اقدامی که امروز صورت گرفته شیطنتی بوده تا دوباره بخواهند شرایط روحی و روانی این تیم را به هم بزنند.

حسين عبدي سخنگوي باشگاه پرسپوليس نيز در اين مورد گفت: این حرف‌های حاشیه‌ای است که نباید قبل از بازی زده شود و همه باید از برانکو و باشگاه حمایت کنیم و چه بسا نتیجه گرفتن باشگاه به سود همه است و بیش از همه به هواداران مربوط می‌شود. به این مسایل حاشیه‌ای نمی‌پردازم و همه ما داریم از ارکان باشگاه که برانکو یکی از ارکان اصلی آن است حمایت می‌کنیم تا یکسری کارها درست پیش برود.

اما حاشيه ديگر اين روزهاي پرسپوليس و به ويژه پيشكسوتانش شلاق خوردن عربشاهي است. ضیا عربشاهی، هافبک سابق پرسپولیس پنجشنبه گذشته در حالی حد 50 ضربه شلاق را متحمل شد که بنا بر گفته‌های وی شلاق خوردن او مربوط به شکایت افشین پیروانی بوده و این حد به خاطر صحبت‌هایی که او علیه کاپیتان سابق سرخ‌ها انجام داده و شکایت وی به اجرا درآمده است.

تابناك در اين زمينه نوشت: با این حال پیگیری برخي رسانه‌ها به آنجا ختم شد که نشان می‌دهد پیروانی در این بین مقصر نبوده و این حکم به خاطر مسائل دیگری به اجرا درآمده است.

حکم مربوط به شکایت پیروانی برای 9 اردیبهشت سال 92 و برای حدود دو سال و نیم قبل است که طی آن 20 روز فرجام خواهی نیز برای وی درنظر گرفته شده که در نهایت پیروانی از این فرصت استفاده کرده و شکایت خود را پس گرفته است.حال اینکه عربشاهی امروز به خاطر چه دلیلی شلاق خورده که آن را گردن پیروانی انداخته هنوز مشخص نیست اما در این بین فرصت طلبی بازیکن سابق پرسپولیس را نشان می‌دهد که چگونه ماجرای اتهام امروز را به گذشته ربط داده است.

کد خبر 311501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha