همشهری آنلاین: تیم بایرن مونیخ، تنها نماینده‌ آلمان در پیکارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، با جبران شکست مقابل آرسنال، این تیم را با بردی پرگل به خانه فرستاد.

Bayern

پیکارهای هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمان اروپا شامگاه سه‌شنبه و چهارشنبه (12 و 13 آبان) با برگزاری هشت به پایان رسید.

تنها تیم آلمانی موفق در هفته چهارم تیم پرآوازه بایرن مونیخ بود که در گروه F شکست پیشین خود مقابل آرسنال را جبران کرد و در دیدار برگشت در حضور ۷۰ هزار تماشاگر توانست مهمان انگلیسی‌اش را ۵ بر ۱ در هم بکوبد.

بازیکنان بایرن مونیخ در ۶۸ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در دست داشتند و تیم برتر میدان بودند.

بایرن در همان نیمه نخست با زدن سه گل توسط لواندوسکی، مولر و آلابا (دقایق ۱۰، ۲۹ و ۴۴) پایه‌های این پیروزی را ریخت و در نیمه دوم نیز با زدن دو گل (روبن در دقیقه ۵۵ و مولر در دقیقه ۸۹) موفقیت درخشانش را قطعی ساخت. تک ‌گل آرسنال نیز در دقیقه ۶۹ توسط ژیرو، ملی‌پوش فرانسوی این تیم به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه تیم المپیاکوس پیرئوس از یونان با نتیجه ۲ بر ۱ دینامو زاگرب را شکست داد و سه امتیاز مهم کسب کرد.

در حال حاضر بایرن مونیخ و المپیاکوس پیرئوس هر یک با ۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول جای دارند. آرسنال و دینامو زاگرب نیز هر یک با سه امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر نماینده‌ آلمان در پیکارهای چهارشنبه ‌شب، تیم بایر لورکوزن بود که شب چندان خوشی را در رم تجربه نکرد. لورکوزنی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ از میزبان ایتالیایی خود، آ اس رم شکست خوردند و در پی این ناکامی به رده‌ سوم جدول گروه E تنزل کردند.

صدرنشین این گروه اف ث بارسلونا است که با پیروزی ۳ بر ۰ مقابل باته بوریسف ۱۰ امتیاز از چهار بازی اندوخته است. آ اس رم با ۵ امتیاز در رده‌ دوم، لورکوزن با ۴ امتیاز در رده‌ سوم و باته بوریسف با سه امتیاز در مکان پایانی جدول قرار دارند.

در پیکارهای شامگاه ‌سه‌شنبه نیز ولفسبورگ با نتیجه ۲ بر ۰ از میزبان هلندی خود، آیندهوون شکست خورد و حال با ۶ امتیاز در رده‌ سوم جدول گروه B جای گرفته است.

صدرنشین این گروه منچستر یونایتد است که با پیروزی یک بر صفر مقابل زسکا مسکو سه امتیاز مهم به دست آورد. آیندهوون (با ۶ امتیاز) و زسکا مسکو (با ۴ امتیاز) در رده‌های دوم و چهارم قرار دارند.

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز در چهارمین دیدار خود در گروه D تنها به تساوی یک بر یک مقابل یوونتوس تورین دست یافت و با توجه به کسب تنها ۲ امتیاز از چهار بازی از گردونه‌ رقابت‌ها خارج شد.

در ديگر ديدارهاي دور چهارم، چلسي دو بر يك دينامو كي يف را برد و مكابي يك بر سه مغلوب پورتو شد. ليون صفر بر دو به سن پترزبورگ باخت و گنت با يك گل از سد والنسيا گذشت.

 

کد خبر 312859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha