چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین- مریم دری‌منش: باسلونا و بایرن مونیخ با صدرنشینی در گروه‌های خود، راهی یک هشتم شدند، زنیت روسیه هم به این مرحله رسید.

Messi

سه‌شنبه شب (3 آذر) چند ديدار از مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا انجام شد.

در گروه E باته بوريسوف و باير لوركوزن به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به اتمام رسيد. با اين نتيجه لوركوزن با يك امتياز برتري نسبت به حريف در رده سوم گروه خود قرار گرفت. در اين ديدار بوريسوف در دقيقه 2 به گل رسيد و لوركوزن در دقيقه 68 پاسخ گل را داده و بازي را به تساوي كشاند.

از همين گروه بارسلونا نيز با رم در ورزشگاه نيوكمپ ديدار كرد و موفق شد ميهمانش را با پيروزي پرگل 6 بر 1 درهم شكسته و به خانه بفرستد. در اين بازي ليونل مسي پس از مدت‌ها دوري از ميدان به دليل مصدوميت در تركيب تيمش قرار گرفت. گل‌هاي بارسا در اين بازي توسط سوارز (15 و 44)، مسي (18 و 60)، پيكه (56) و آدريانو (77) به گل رسيد و تك گل رم را ژكو در دقيقه 1+90 به ثمر رساند.

در اين گروه هم‌اكنون بارسا با 13 امتياز در صدر است و تيم‌هاي رم، لوركوزن و بوريسوف به ترتيب در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

در گروه F آرسنال با سه گل از سد دينامو زاگرب گذشت. مسعود اوزيل و الكسيس سانچز (دو گل)، گل‌هاي آرسنال را وارد دروازه زاگرب كردند.

در اين گروه بايرن مونيخ هم با چهار گل بر المپياكوس غلبه كرد. داگلاس كاستا، لواندوفسكي و مولر در 20 دقيقه اول بازي سه گل زدند و گل چهارم را هم كوماندر دقيقه 69 زد.

در اين گروه بايرن با 12 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي المپياكوس، ‌آرسنال و دينامو زاگرب دوم تا چهارم هستند.

در گروه G پورتو با دو گل يارمولنكو (35-پنالتي) و گونزالس مغلوب دينامو كي‌يف شد و چلسي با چهار گل مكابي تل‌آويو را درهم كوبيد. براي چلسي گري كاهيل، ويليام، اسكار و كورت زوما گلزني كردند.

در اين گروه هم چلسي با 10 امتياز اول است،‌ پورتو با همين امتياز دوم است و كي‌يف و مكابي هم سوم و چهارم هستند.

و در گروه H زنيت با دو گل اولگ شاتوف و آرتم ژيوبا بر والنسيا برتري يافت و ليون يك بر دو به گنت باخت. گل‌هاي گنت را ميليچويچ (32) و كاليبالي (5+90) زدند و تك گل ليون را فري (7) به ثمر رساند.

در اين گروه نيز زنيت با 15 امتياز اول است و تيم‌هاي گنت، والنسيا و ليون در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

 

کد خبر 315094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha