همشهری آنلاین: همایش اوتیسم در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه کهریزک استان البرز؛ همایش اوتیسم به منظور آشنایی اعضای انجمن اوتیسم با خدمات توانبخشی و آموزشی مرکز نگهداری و مراقبت روزانه کودکان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

براساس اين گزارش کسانی که در این همایش حضور داشتند با این بیماری آشنا بودند و برایشان بسیار جالب بود که در کهریزک البرز نیز به این بیماران خدمات ارائه می‌گردد.

مکان: آسایشگاه کهریزک استان البرز

این همایش با قرائت قرآن کریم توسط یکی از کودکان معلول جسمی بخش نگهداری شبانه روزی به نام رضا آغازگردید. سپس مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، دکتر افشین وجدانی روشن ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ارائه خدمات این مجموعه اظهار داشت: در بخش کودکان معلول آسایشگاه کهریزک خدمات توانبخشی و آموزشی به صورت روزانه و شبانه روزی ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه ، ساختمان کودکان معلول، از اولین ساختمان های بهره برداری شده در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز می باشد که اهداف بزرگی دارد تصریح کرد: یکی از اهداف خدمت رسانی به کودکان معلول، حضور آنها در اجتماع و تحصیل در مراکز آموزشی می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه، آسایشگاه خیریه کهریزک 16 کودک معلول در مدارس استثنایی و عادی دارد ادامه داد: کودکان اوتیسم از جمله کودکانی هستند که برای آموزش و توانبخشی به این مرکز می آیند و تیم درمانی بصورت تخصصی سعی در بهبود شرایط آنها دارد.

غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز در ادامه این همایش بعنوان نماینده تیم میهمانان اذعان داشت: کهریزک برای بیماران اوتیسم بسیار خوب عمل کرده است که این نگاه مسئولانه و بی نظیر قابل تقدیر می باشد و قطعاً انجمن اوتیسم کمک خواهد کرد تا بیماران اوتیسم در کهریزک احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

گفتنی است: این مراسم با اهداء شاخه گل رز به میهمانان به پایان رسیدو سپس برای بازدید به ساختمان نیلوفر رفتند تا از نزدیک با خدمات کهریزک آشنا شوند.

کد خبر 313001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha