همشهری آنلاین: کارکنان امور فرهنگی آسایشگاه کهریزک در آستانه سال نو میلادی، به دیدار سالمندان مسیحی ساکن در آسایشگاه حضرت مریم (ع) رفتند.

حضور کارکنان کهریزک در آسایشگاه حضرت مریم

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك؛ در آستانه سال نو ميلادي، تاج گلي زيبا از طرف امور فرهنگي آسايشگاه كهريزك تقديم سالمندان و كاركنان آسايشگاه حضرت مريم (ع) گرديد.

در اين ديدار كه جمعي از كاركنان امور فرهنگي آسايشگاه كهريزك به نمايندگي از اين مجموعه در آسايشگاه حضرت مريم (ع) حاضر شده بودند يكايك سالمندان مسيحي مورد احترام قرار گرفته و ميلاد پيامبر عطوفت مهرباني حضرت مسيح (ع) به ايشان تبريك گفته شد.

فاطمه همتي مسئول امور فرهنگي آسايشگاه با ابلاغ سلام گرم مديران و كاركنان كهريزك به خادمين آن مركز، آرزوي سالي پر از مهر و محبت براي همه سالمندان ساكن آسایشگاه حضرت مریم (ع) داشت.

خواهر راشل مسئول آسايشگاه حضرت مريم (ع) ضمن خوشامدگويي به نمايندگان آسايشگاه، خطاب به آنان اظهار داشت :خوشحال و شادمانيم كه محبت هاي مستمر كاركنان كهريزك شامل حال سالمندان و كاركنان اين مركز مي شود و از اينكه همواره در آستانه سال نو ميلادي ما را به نيكي ياد مي كنيد، سپاسگزاريم.

وی بیان کرد: دوستي و مودت حد و مرزي نمي شناسد، اديان الهي همگان براين باورند كه با محبت و ايجاد فضايي مملو از مهر و نيكي، ميتوان اميد و نشاط را در جامعه بيش از پيش گسترش داد و خداوند دوستدار مهرباني ها را از اين رهگذر خرسند نمود.

وي اظهار اميدواري كرد، در سال ميلادي پيش رو همه مردم مهربان كشور عزيزمان، سالي پر مهر و محبت در كنار خانواده هاي خود داشته باشند و در انجام همه امور زندگي موفق باشند.

کد خبر 320055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha