قاتل گوش‌بر که به اتهام قتل ۳نفر بازداشت شده است روز گذشته برای بیان آخرین دفاعیاتش به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درخواست بخشش کرد.

متهم

اين متهم 23ساله كه مجيد نام دارد مدعي شد كه از قتل‌هايي كه مرتكب شده پشيمان است و اگر زمان به عقب بازمي گشت هرگز به‌خاطر پسر كوچكش هم كه شده دست به قتل نمي‌زد.او صبح ديروز به شعبه دوم بازپرسي دادسراي جنايي تهران منتقل شد و از سوي بازپرس بستان‌زاده تحت‌بازجويي قرار گرفت. بعد از تفهيم 3فقره قتل عمدي، متهم همه جنايت‌ها را پذيرفت و گفت: قبول دارم كه 3نفر را كشته‌ام اما واقعا پشيمانم و مي‌خواهم رضايت خانواده‌هاي مقتولان را بگيرم تا نزد همسر و پسرم برگردم.

وي درخصوص نخستين جنايت گفت: حدود 4‌ماه قبل بود. با دوستم علي سوار ماشينش بوديم كه به نزديكي جاده بهشت‌زهرا رسيديم. او يك باغ كه درخت انگور داشت ديد و گفت برويم آنجا انگور بخوريم. گفتم اگر صاحب باغ ما را ببيند با ما درگير مي‌شود اما او اصرار كرد. سر همين موضوع با يكديگر بحث مان شد و او به من فحش داد. ما از قبل هم با يكديگر اختلاف داشتيم چرا كه من تعدادي باند پخش خودرو به او داده بودم اما او پولش را نداده بود. همه اينها باعث شد كه عصباني شوم و آن روز با چاقو يك ضربه به گلويش زدم و او روي زمين افتاد. بعد سوار ماشينش شدم و از آنجا فرار كردم.

متهم به قتل درباره دومين جنايت گفت: از دوستم احسان حدود يك ميليون و 600هزار تومان طلب داشتم و وقتي فهميدم نمي‌خواهد پولم را بدهد او را به اطراف بزرگراه آزادگان بردم و با ضربه چاقو به قتل رساندم.» او ادامه داد:«بعد از دومين قتل توبه كردم كه ديگر دست به چاقو نبرم اما دختر جواني وارد زندگي‌ام شد و وقتي همسرم متوجه ماجرا شد،

قهر كرد و رفت. من هم آن دختر را به قتل رساندم و گوش‌هايش را بريدم و جنازه‌اش را آتش زدم تا به همسرم ثابت كنم كه پشيمانم و آن دختر ديگر در زندگي من نقشي ندارد. من حتي گوش‌هاي آن دختر را به خانه بردم تا به همسرم نشان دهم كه آن دختر ديگر مزاحم زندگي‌مان نمي‌شود.به گزارش همشهري، پس از آخرين دفاعيات متهم، وي به زندان بازگشت تا به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شود.

کد خبر 313401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha