یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

۴ روز پس از مرگ مرموز تاجر ثروتمند، خانواده وی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست نبش قبر کردند. آنها گفتند که از ترس آبروریزی و به‌خاطر مهمانان و بستگانشان که در مراسم تدفین او حاضر شده بودند، ناچار شدند که او را به خاک بسپارند.

ماجرا از اين قرار بود كه روز گذشته خواهر و برادري به شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران رفتند و اعلام كردند كه مرگ پدرشان مشكوك بوده است. زن جوان به قاضي ايلخاني گفت: مدتي قبل مادرم فوت شد و پدرم به‌تنهايي در خانه‌اش در غرب تهران زندگي مي‌كرد. او تاجر بود و ثروت ميلياردي داشت. من و خواهر و برادرانم گاهي به او سر مي‌زديم تا اينكه چند روز پيش متوجه شديم كه او در خانه جان باخته است. مرگ او عجيب بود اما من در شرايط بدي بودم و تصور كردم كه احتمالا سكته كرده است. وي ادامه داد: روز پنجشنبه مراسم خاكسپاري او برگزار شد و جمعيت زيادي براي تشييع جنازه آمده بودند. آن روز وقتي پدرم را براي شست و شو به غسالخانه بردند، از برادرانم شنيدم كه جاي يك خراش روي گردنش بوده است.

آنها احتمال دادند كه پدرم دست به‌خودكشي زده باشد براي همين از ترس آبروريزي حرفي نزدند چراكه مهمانان زيادي براي مراسم حضور داشتند. آن روز پدرم به خاك سپرده شد و بعد از مراسم سوم او وقتي شنيدم كه جاي خراش روي گردن پدرم بوده، به موضوع مشكوك شدم و احتمال دادم كه شايد او را كشته باشند چون هيچ مشكلي در زندگي پدرم وجود نداشت كه او تصميم به‌خودكشي بگيرد. براي همين درخواست نبش قبر پدرم و تحقيق درخصوص مرگ وي را داريم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون قاضي دستور تحقيق در اين خصوص را صادر كرده است تا زواياي پنهان آشكار شود.

کد خبر 313125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha