سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

گزارش پزشکی قانونی درباره نحوه مرگ یک زن، تحقیقات پلیس همدان را به سمتی برد که باعث دستگیری عامل جنایت شد.

اين جنايت 5تيرماه امسال رخ داد و آن روز وقتي مأموران پليس همدان در جريان مرگ يك زن در خانه‌اش قرار گرفتند راهي آنجا شدند. زن جوان در خانه‌شان خوابيده بود كه مادرشوهرش هر چه او را صدا زده، پاسخي نشنيده و وقتي خودش را به وي رسانده، متوجه شده بود كه عروسش نفس نمي‌كشد و پليس را در جريان قرار داده بود.

ماموران پس از حضور در خانه اين زن به تحقيقات ميداني پرداختند اما هيچ نشانه‌اي كه ثابت كند زن جوان به قتل رسيده است پيدا نشد. حتي روي بدن و گلوي او اثري از كبودي، زخم يا خفگي ديده نمي‌شد و همه‌‌چيز از اين حكايت داشت كه احتمالا وي در خواب سكته كرده و جانش را از دست داده است.

با اين حال به دستور قاضي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت مرگ اين زن مشخص شود. با گذشت چند‌ماه از حادثه، پزشكي قانوني اعلام كرد كه زن جوان بر اثر خفگي جان باخته و فردي راه تنفس او را به طرزي كاملا حرفه‌اي و بدون اينكه رد و اثري بر جا بگذارد، مسدود كرده بود.

اين نظريه يعني زن جوان به قتل رسيده بود و تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان همدان تحقيقات براي كشف راز اين قتل را شروع كردند. نخستين كسي كه مظنون جنايت بود، شوهر زن جوان بود. مأموران در تحقيقات متوجه شدند كه اين مرد رابطه خوبي با همسرش نداشت. آنها با هم بر سر موضوعاتي اختلاف داشتند و حتي شب قبل از حادثه نيز دعوايشان شده بود.

با اين اطلاعات او بازداشت شد و در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتيم و شب حادثه بر سر همين اختلافات بحثمان شد. من از اين بحث و جدل‌ها خسته شده بودم و آن شب چنان عصباني شدم كه با دست طوري گلوي او را گرفتم كه ردش نماند. وقتي مطمئن شدم كه همسرم نفس نمي‌كشد، وانمود كردم كه وي خوابيده و خودم هم به حياط خانه رفتم و در آنجا خوابيدم.

اما صبح، مادرم كه با ما زندگي مي‌كند وقتي سراغ همسرم رفت، متوجه شد كه او جانش را از دست داده است.سرهنگ زارعي، رئيس پليس آگاهي استان همدان با بيان اين خبر گفت: بعد از اعترافات عامل جنايت، براي وي قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 313402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha