همشهری آنلاین: صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را با ۱۶ تومان رشد سه هزار و ۶۶۶ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با سه هزار تومان افزایش ۹۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین قیمت کردند.

Gold

ايرنا نوشت: هر یورو در بازار آزاد با 13 تومان رشد، سه هزار و 873 تومان و هر پوند نیز با 10 تومان افت پنج هزار و 450 تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ترتیب با سه و دو هزار تومان رشد، 908 هزار و 500 تومان و 907 هزار تومان تعیین قیمت شد.

همچنین نرخ هر نیم سکه بهار آزادی با دوهزار تومان رشد، 459 هزار تومان و هر ربع سکه نیز با سه هزار تومان افزایش، 253 هزار تومان فروخته شد.

هر سکه یک گرمی همانند دیروز(شنبه) 166 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار نیز 92 هزار و900 تومان خرید و فروش شد.

همچنین هر اونس طلا در معاملات امروز بدون تغییر نسبت به دیروز 1057 دلار قیمت‌گذاری شد.

ايسنا همچنين نوشت: روند افزایش قیمت دلار در این هفته هم ادامه پیدا کرده است؛ به طوری که هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته 20 تومان افزایش قیمت دارد و در بازار آزاد 3680 تا 3690 تومان فروخته می‌شود.

بازار ارز و سکه مدتی است که بعد از یک دوره چند ماهه که ثبات نسبی را تجربه کرد، بار دیگر در روز‌ها و هفته‌های اخیر دچار نوسانات و تغییراتی شد.

دلار آمریکا که اخیرا در میان ارزها با بیشترین تغییر روبرو شده و مدتی است که روند صعودی پیدا کرده است در شروع این هفته نیز به روند اخیرش ادامه داد و در بازار امروز - یکشنبه - به مرز 3700 تومان نزدیک‌ شد؛ اتفاقی که دست کم در سال جاری بی‌سابقه است. در سالی که در بیشتر ماه‌های آن دلار آزاد کمتر از 3500 تومان فروخته شد، ظرف حدود یک ماه گذشته بین 200 تا 300 تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

مردم بیشتر از هفته‌های قبل در بازار ارز در رفت و آمد هستند و قیمت‌ها را رصد می‌کنند. آنچه از وضعیت کلی بازار ارز به نظر می‌رسد این است که در شرایط فعلی، تمایل به فروش ارز تا حدودی بیش از خرید آن است.

کد خبر 315500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha