همشهری‌آنلاین: دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نگاه به نیازهای موجود و اهمیت دانش‌افزایی برای طراحان و دست‌اندرکاران نور و صدا و نیز طراحان صحنه ، مدرسان و سایر علاقه‌مندان، کارگاه‌های نور ، صدا و نیز تئاتر تکنولوژیک را برگزار می‌کند.

kargahfadjr

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با انتشار اطلاعیه‌ای فراخوان ثبت‌نام اين كارگاه‌ها را اعلام كرد و اظهار داشت: تصویر صحنه و ساختار دیداری و شنیداری آن یکی از ویژگی‌های تئاتر روز جهان است و بی‌گمان بدون شناختن کاربردها ، گنجایش‌ها و راهکارهای لازم در این زمینه آفرینش های اجرایی کامل نخواهند شد.

براساس اطلاعيه دبيرخانه جشنواره،كارگاه‌های یاد شده با تدریس اساتید به نام و شناخته شده کشور ایتالیا از روز سه شنبه اول دی‌ماه آغاز و تا روز پنج شنبه دهم دیماه ادامه خواهد داشت.

 برنامه کارگاه‌های سه گانه به این شرح است:

1-کارگاه نور از 1 تا 3 دی ماه مدرس : مارکو دِ آمیکو
2-کارگاه صدا از 3 تا 6 دی ماه مدرس : مائورو بوتافاوا
3-کارگاه تئاتر تکنولوژیک از 7 تا 10 دی ماه مدرس : والنتینا والنتینی

شرایط ثبت نام در کارگاه‌ها به این شرح است:

1-سابقه تخصصی ، کاری یا تدریس در یکی از زمینه‌های بالا . نور پردازان ، صدا برداران ، طراحان صحنه و مدرسان در اولویت قرار دارند.
2- دانشجویان رشته‌های نمایشی با گرایش طراحی صحنه و یا داشتن سوابق مفید در زمینه نورپردازی ، صدابرداری ، مالتی مدیا ، اینستالیشن آرت و ... .
3- با توجه به محدودیت ظرفیت کارگاه‌ها ضرورت‌های موجود در امر آموزش و لزوم بهرمندی دست اندرکاران نمایشی از امکان فراهم شده، درخواست می شود هر شرکت‌کننده صرفا یک کارگاه را انتخاب کند.
4-روند ثبت نام : مرحله اول:
الف)کارگاه نور: مهلت ارسال سوابق تحصیلی، کاری و تجربیات به نشانی fadjrworkshop34@gmail.com تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 25 آذر 94 است.

ب)کارگاه صدا : از 23 آذر تا 28 آذر 94 مرحله نخست ثبت‌نام همانند کارگاه نور انجام می‌شود.
ج)کارگاه تئاتر تکنولوژیک : از 28 آذر تا سوم دي‌ماه مرحله نخست ثبت‌نام همانند کارگاه نور انجام می‌شود.
5- پس از بررسی مدارک نتیجه از طریق پست الکترونیکی به اطلاع درخواست‌کنندگان می‌رسد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

کد خبر 318193

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha