همشهری آنلاین: نمایندگان استانی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال ۹۵ طی احکامی از سوی رییس این ستاد در ۹ استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند.

هفته روابط عمومی

علی شوقی بنام دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: به‌منظور شناسایی نخبگان و فعالیت‌های صورت پذیرفته توسط مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و همچنین تسهیل در حضور علاقمندان سایر استان‌های کشور در برنامه‌های‌ این ستاد در سال 95، طی احکامی نمایندگان نه استان معرفی و فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

نمایندگان استانی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی سال ۹۵ در نه استان معرفی شدند

شوقی بنام ادامه داد: سرکارخانم سمانه صائب در استان سیستان و بلوچستان و جنابان آقایان محمدجسین بدیعی در استان چهارمحال و بختیاری، ولی قلیچ در استان خراسان شمالی، جمال درویشی در استان خوزستان، رضا صالحی در استان قم، علی یازرلو در استان گلستان،احمد مظفری در استان مازندران، عباس اکبری در استان هرمزگان و وحید کمالی در استان یزد به عنوان نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 95 منصوب شدند.

در متن احکام صادره آمده:

با عنايت به تخصص، تعهد و عملكرد موفق شما در حوزه روابط‌عمومي، به موجب اين حكم به عنوان نماینده استانی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ایران در سال 95 منصوب مي‌شويد.

برگزاري هفته روابط‌عمومی ایران با حضور اساتيد برجسته، مديران و كارشناسان روابط‌عمومي وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي و خصوصي، زمينه تعالي بيش از پيش روابط‌عمومي را در كشور هموار كرده است.

انتظار مي‌رود با همفكري و جلب همكاري ‌فعالان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات، نسبت به اجراي برنامه‌هاي‌‌ هفته، هماهنگ با ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اقدام نمائيد. همواره موفق و مؤيد باشيد.

لازم به ذکر چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453-88898326 سوالات خود را مطرح نمایند.

کد خبر 320336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha