همشهری آنلاین: عناصر شبه نظامی نقاب پوش وابسته به وزارت کشور بحرین به همراه نیروهای امنیتی این کشور سپیده دم امروز (یکشنبه) خانه‌های مردم بی دفاع در دو منطقه کرزکان و دمستان را آماج تاخت و تاز خود قرار دادند.

یورش بی امان نیروهای آل خلیفه به خانه های مردم بحرین

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، عناصر نقاب پوش وابسته به رژیم آل خلیفه بدون داشتن مجوز قضائی برای بازداشت و تفتیش خانه های مردم کرزکان و دمستان به مدت سه ساعت خانه های مردم این دو منطقه را بازرسی کردند.

منطقه الدراز منامه نیز امروز شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه و خودروهای نظامی بود، بدون آنکه علل و عوامل این اقدام مشخص باشد؛ خودروهای نظامی ارتش بحرین همچنین سپیده دم روز يكشنبه در منطقه المعامیر به گشت زنی پرداختند.

مقامات امنیتی بحرین معمولا با نزدیک شدن به سالروز انقلاب مردمی 14 فوریه به حضور نظامی خود در اماکن عمومی شدت می بخشند.

همچنین بنا بر اعلام مرکز حقوق بشر بحرین 11 نفر از شهروندان بحرینی از جمله یک نوجوان با ادعای واهی داشتن فعالیت سیاسی دیروز به طور غیرقانونی بازداشت شدند.

بحرین از زمان سرکوب قیام مردمی در سال 2011 میلادی تاکنون شاهد موجی از اعتراضات از سوی مردم آن کشور است که خواستار اصلاحات سیاسی هستند.

رژیم آل خلیفه به کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره و نظامیان دیگر کشورهای عربی که در بحرین مستقر شده اند، اعتراضات مردمی این کشور را سرکوب می کنند.

کد خبر 323507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha