همشهری آنلاین: سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر، پایش آنلاین می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر

وحيد رحمتي افزود: براي اينكه ارزيابي دقيق‌تر و بهنگامي از وضعيت ايمني و سلامت مسافران نوروزي در تعطيلات نوروز داشته باشيم، جمعيت هلال احمر، تصميم گرفت تا سامانه پالايش آنلاين را راه اندازي كند.

مدير كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر البته اين نكته را هم گفت كه سامانه پايش آنلاين جمعيت هلال احمر، طرح ملي امداد و نجات جمعيت هلال احمر را هم پوشش مي‌دهد و كيفيت اين طرح را هم به طور مستمر رصد مي‌كند تا ميزان رضايتمندي مردم را از خدمات ارائه شده ابتدا شناسايي و بعد ارزيابي كند.

او گفت: به اعتقاد من،‌ ارزيابي برنامه‌ها در جلب مشاركت مردم و همچنين ميزان رضايتمندي آنها بسيار اهميت دارد و قطعا ميزان رضامندي مردم را افزايش مي‌دهد. با ارزيابي برنامه‌‌ها، قوت‌هاو ضعف‌ها شناسايي مي‌شود.

رحمتي درعين حال تاكيد كرد كه براي اولين بار فرماندهي عمليات طرح‌هاي امداد و نجات و همچنين ايمني و سلامت مسافران نوروزي جمعيت هلال احمر، امسال به صورت واحد و در ستاد مركزي جمعيت هلال احمر صورت مي‌گيرد.

سخنگوي جمعيت هلال احمر خاطر نشان كرد: به منظور بهره‌مندي بيشتر مردم از خدمات جمعيت هلال احمر، امسال در طرح ملي ايمني و سلامت مسافران نوروزي، 20 هزار جوان داوطلب، مشاركت مي‌كنند و آماده خدمات رساني به مردم هستند.

به گفته رحمتي، جوانان داوطلب جمعيت هلال احمر در تمام مبادي ورودي و خروجي شهرها حضور دارند.

مدير كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، بر مردمي بودن فعاليت هاي هلال احمر تاكيد كرد و گفت: آن چيزي كه جمعيت‌هاي هلال احمر، و صليب سرخ را مردمي كرده است، فعاليت‌هاي داوطلبانه مردم  است.

مدير كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، همچنين از افزايش 4 درصدي ظرفيت امداد و نجات از لحاظ نيروي انساني و تجهيزات  در ايام نوروز،  هم خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه با اين ميزان افزايش، ميزان خدمات ارائه شده اين جمعيت و بدنبال آن رضايتمندي مردم،‌نيز از خدمات هلال احمر افزايش يابد.

 رحمتي تاكيد كرد: در جمعيت هلال احمر، نيروهاي داوطلب مردمي در كنار نيروهاي رسمي، ابتدا آموزش‌هاي لازم را فرامي‌گيرند و سپس به ارائه خدمت به مردم مي‌پردازند.

  • طرح ملي فرشتگان رحمت جمعيت هلال احمر

سخنگوي هلال احمر در بخش ديگري از سخنان خود از طرح ملي فرشتگان رحمت اين جمعيت هم سخن گفت و اينكه جمعيت هلال احمر همواره و هميشه از افرادي كه در انجام كارهاي انسان دوستانه و خير خواهانه پيش قدم هستند، استقبال و حمايت مي‌كند.

رحمتي افزود: جمعيت هلال احمر، با ايجاد طرح ملي فرشتگان رحمت، از مردم با هر توان و توانايي كه دارند دعوت كرده و مي‌كند كه در آستانه فرارسيدن سال نو، امسال هم به خانواده‌هاي نيازمند كمك كنند.

او گفت : در طرح ملي فرشتگان رحمت ، ابتدا جمعيت هلال احمر، نيازمندان واقعي را شناسايي مي‌كند و سپس با نظارت و حضور خود آنها، بسته هاي غذايي و حمايتي را به دست نيازمندان، مي‌رساند.

  • برنامه نشان مهرباني

رحمتي از ضرورت ترويج و گسترش بيشتر فرهنگ مهرباني و فداكاري گفت و اينكه ترويج فرهنگ مهرباني، ميزان آسيب‌هاي اجتماعي را به هر ترتيب كاهش مي‌دهد.

سخنگوي جمعيت هلال احمر خاطر نشان كرد: جمعيت هلال احمر، مكاني براي تبلور مهرباني و فداكاري است چرا كه در هلال احمر افراد از هر طبقه و هر صنف، بدون مزد و منت و بي هيچ بهانه اي به طور داوطلبانه، به امر خدمت رساني به مردم مشغول هستند.

مدير كل روابط عمومي جمعيت هلال احمر، گفت: امسال هم برنامه نشان مهرباني را تهيه و از فداكاري‌هاي داوطلبان جوانان، امداد گران و پبشكسوتان برتر هلال احمر، تقدير مي كنيم . اين برنامه به مدت 15 روز در نوروز 95 از شبكه يك سيما به روي آنتن خواهد رفت.

کد خبر 326743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha