همشهری آنلاین: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر صبح ۲۹ مرداد، خدمات امدادی لازم را در نخستین ساعات حادثه به ۴۵ حادثه‌دیده برخورد ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان کرج - تهران (۱۳ کیلومتری تهران) نزدیک به پیکانشهر، ارائه کردند.

معاون امداد هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی پور با اشاره به حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس در ساعت 7:14 دقیقه، در محور کرج به تهران گفت: راننده یکی از این اتوبوس‌ها در نزدیکی پیکانشهر، اقدام به پیاده کردن مسافران در حاشیه بزرگراه کرده و در اتوبوس دیگر نیز از پشت به اتوبوس متوقف در حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند.

وی افزود: به دنبال تماس های مردم با سامانه 112 جمعیت هلال احمر و همچنین درخواست اورژانس از این جمعیت برای پشتیبانی امدادی حادثه، مرکز هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دستور اعزام 3 تیم عملیاتی از پایگاه چیتگر در منطقه 22 تهران را صادر می‌کند و بلافاصله، نیروها به همراه خودرو، ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به ارائه خدمات درمان سرپایی و انتقال مصدومان از سوی هلال احمر در این حادثه گفت: در این تصادف، 45 حادثه دیده و در مجموع 14 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 343649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha