مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه ترمینال جنوب افتتاح شد. تاکنون چهار ایستگاه مترو در تهران مجهز به این اتاق‌ها شده است.

اتاق کودک

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: تاکنون چهار ایستگاه مترو مجهز به این اتاق‌ها شده است و امیدواریم در سایر ایستگاه‌ها هم این اتاق افتتاح شود چراکه تکریم ارباب رجوع همیشه مد نظر ما است و تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا بانوان که بخش اعظمی از مسافران مترو را تشکیل می‌دهند با آسایش بیشتری سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه مترو به عنوان یک وسیله حمل ونقل اجتناب ناپذیر در بحث آلودگی هوا مطرح است افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران قصد دارد تا همراه با گسترش خطوط امکانات فرهنگی و رفاهی ایستگاه‌ها را هم گسترش دهد که اتاق‌های مادر و کودک نمونه‌ای از آن است.

وی از مدیر عامل و معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران بخاطر فعالیت‌های خوب فرهنگی در حوزه‌های مختلف تشکر کرد و افزود: این مکان بسیار زیبا است و تمام امکانات و فضای مورد نیاز مادر و کودک در آن لحاظ شده است.

وی با تاکید بر اینکه جای خالی این فضا در محیط‌های شهری احساس می‌شد تصریح کرد: امیدوارم این اتاق‌ها گسترش پیدا کند و بخش‌های دیگر در شهر تهران هم از مترو به عنوان الگو در این راستا استفاده کنند.

کد خبر 326828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha