مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پروفسور مجید سمیعی، قبول کردند که عضو هیات علمی دانشگاه ما باشند.

پروفسور مجید سمیعی

دکتر حاج میراسماعیل در مراسم تجلیل از پروفسور مجید سمیعی گفت: امیدواریم بتوانیم برخی دانشجویان را به صورت بورسیه تحت آموزش پروفسور سمیعی قرار دهیم.

او افزود: دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران حدودا نزدیک به پنج دهه فعالیت علمی و تحقیقاتی را برای کشور انجام داده است . امروز در دانشگاه حدود 8500 دانشجو داریم و امیدواریم یکایک این دانشجویان روزی یک پروفسور سمیعی برای کشور باشند.

حاج مير اسماعيل گفت: اکنون دانشگاه ایران 810 عضو هیات علمی و 10 دانشکده دارد که برخی از این دانشکده‌ها در کشور منحصر بفرد هستند. دانشکده پزشکی ما تا سطح فلوشیپ را تربیت می‌کند و دانشکده علوم پایه نیز دانشجویان را تربیت می‌کند. دانشکده توانبخشی ما در کشور بهترین است و دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران هم تنها دانشکده مدیریت در کشور است که مدیران سلامت کشور را تربیت می‌کند.

او با بیان اینکه بتازگي دانشکده‌های فناوری‌های نوین، طب سنتی و داروسازی را ایجاد کردیم ادامه داد: مجوز ایجاد دانشکده دندانپزشکی را برای سال 95 دریافت کرده‌ایم.  در دانشگاه ایران 31 مرکز تحقیقاتی مصوب فعالند و سه مرکز با سازمان‌بهداشت‌جهانی،  همکاری دارند. این دانشگاه دارای 17 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است که تا چند هفته دیگر هجدهمین بیمارستان را هم تحویل می‌گیریم.

کد خبر 330372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha