یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک تنگناهای وسیع مالی را مانع از توسعه خدمات در موسسه خیریه کهریزک برنشمارید و بر اهتمام همه جانبه در زندگی بخشی به نیازمندان تأکید کرد.

احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ دکتر احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، سال 94 را سالی سخت برای موسسه توصیف کرد که گذر از آن دشواری های گوناگونی را در برداشت .

وی که در نشست مشترک هیأت مدیره با مدیران موسسه خیریه کهریزک سخن می‌گفت، تنگناهای مالی را مانع از تحقق توسعه در موسسه ندانست و یاد آور شد: نه تنها سال 94 بلکه در طول 43 سال گذشته همواره تنگناهای مالی وجود داشته است، اما به نیکی می‌دانیم که خدای کهریزک بزرگ است و مانند همیشه خادمین این مجموعه را یاری خواهد کرد.

دکتر احمدی به توسعه فعالیت‌های در حال انجام آسایشگاه کهریزک مرکز البرز اشاره و اذعان داشت: در حال حاضر 730 مددجوی سالمند و معلول از خدمات گوناگون در این مرکز بهره‌مند می‌شوند که امیدواریم با همت خیرین و حمایت‌های همه جانبه آنها باز هم شاهد افزایش ظرفیت وتوانمندی در آن مرکز باشیم.

وی تیم مراقبت در منزل کهریزک را نمادی از خدمات انسان دوستانه به خانواده‌های دارای معلول در منازلشان دانست و گفت: می‌توانیم در سال جاری و با بهره‌گیری از ملزومات مورد نیاز ،افراد تحت پوشش این تیم را به 500 عدد برسانیم.

مدیر عامل موسسه، ظرفیت ایجاد شده در شکل گیری شعبه‌ای از دانشگاه جامع علمی - کاربردی در آسایشگاه را حاصل تلاش‌های مستمر دانست و گفت: واحد‌های مختلف درسی در زمینه پرستاری از سالمندان و معلولین در این دانشگاه تدریس خواهد شد که کمک شایانی در بخش سلامت این عزیزان خواهد کرد، ضمن آنکه در وحله نخست، از ظرفیت ایجاد شده برای کارکنان موسسه بهره‌مند خواهیم شد و پس از آن از طریق کنکور سراسری می توانیم دانشجویان را پذیرش تا در سطح کشور توانایی‌های آنان مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر حسن احمدی با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ هیأت مدیره از برنامه‌های مختلف موسسه‌، از همه همراهی‌های مدیران اجرایی در پیشبرد اهداف عالی موسسه قدردانی و برای همگان آرزوی توفیق در انجام وظایف محوله داشت.

کد خبر 331652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha