یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

دو پسرجوان برای ربودن دختر رزمی‌کار شرط بندی کردند اما دختر ۱۷ساله نقشه‌ آنها را ناکام گذاشت.

بعدازظهر يكم ارديبهشت‌ماه دختر 17ساله‌اي به نام مژگان از يك باشگاه ورزشي در غرب پايتخت خارج شد تا به خانه‌اش برود. او هفته‌اي دو روز به باشگاه مي‌رفت و رزمي‌كار بود. دختر نوجوان چند قدمي از باشگاه دور شده بود كه يك خودروي پرشياي سفيد رنگ وسط خيابان توقف كرد. در همين هنگام پسر جواني از ماشين پياده و از پشت سر به مژگان نزديك شده و دستش را دور گردن او انداخت. وي با تهديد از او خواست كه سوار ماشين شود. دختر ورزشكار كه به‌شدت ترسيده بود با پسرجوان درگير شد. سرو صداي آنها باعث شد كه اهالي محل جمع شوند، صحنه عجيبي بود. دختر نوجوان با چند ضربه فني پسر جوان را فراري داد و او به سرعت سوار ماشين شد و همراه همدستش فرار كرد.

همزمان با اين ماجرا دختر 17ساله به كلانتري رفت تا از آدم‌ربايان شكايت كند. او مي‌گفت كه پسرجوان را پيش از اين مقابل باشگاه ورزشي ديده و او قبلا هم برايش مزاحمت ايجاد كرده بود. با اطلاعاتي كه او در اختيار پليس قرار داد تيمي از مأموران با دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. آنها صاحب خودروي پرشيا را دستگير كردند و او در مواجهه حضوري با دختر نوجوان چاره‌اي جز اقرار نديد.

پسرجوان گفت: من و دوستم محسن هردو ورزشكاريم و باشگاهمان در نزديكي همان باشگاهي است كه شاكي به آنجا مي‌رود. دختر نوجوان را بارها ديده بوديم. محسن از او خوشش مي‌آمد و مي‌خواست با او دوست شود. حتي چندبار هم سد راهش شد تا شماره موبايلش را به او بدهد اما دختر نوجوان قبول نكرد. دوستم همچنان اصرار داشت كه مي‌تواند علاقه دختر نوجوان را به‌دست آورد. من فقط مي‌خنديدم و دوستم كه عصباني شده بود گفت كه دختر موردعلاقه‌اش را به زور سوار ماشين مي‌كند تا او را راضي به دوستي كند. من همچنان مي‌خنديدم و مي‌گفتم تو نمي‌تواني و از پسش برنمي‌آيي، اما محسن با من شرط بندي كرد كه مي‌تواند او را ربوده و به زور سوار ماشينم كند.

شرط ما شامي در يكي از لوكس‌ترين رستوران‌هاي پايتخت بود. براي همين روز حادثه با ديدن دختر نوجوان از ماشين پياده شد و به سمتش رفت اما شاكي ساكش را روي زمين انداخت و با هم درگير شدند. همزمان مردم هم جمع شدند كه هردو از ترس فرار كرديم و آن روز محسن شرط را باخت.

پس از افشاي اين حقيقت، كارآگاهان محسن را روز شنبه 18ارديبهشت‌ماه دستگير كردند و او همه گفته‌هاي همدستش را تأييد كرد. محسن گفت كه هدفش فقط اين بود كه برنده شرط‌بندي ‌شود و دل دختر نوجوان را به دست آورد.به گزارش همشهري، اين دو جوان براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفته‌اند.

کد خبر 333201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha