شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۵، رئیس اداره فضای سبز و مسئول خدمات شهری این منطقه به‌دنبال حادثه روی داده در بوستان رضویه که منجر به فوت کودکی ۵ ساله شد، عزل شدند.

شهرداری

اين اقدام براساس گزارش بازرسي شهرداري تهران به شهردار تهران صورت گرفت. بعد از روي دادن حادثه مزبور محمدباقر قاليباف به بازرسي شهرداري تهران دستور اكيد داده بود با پيگيري دقيق و سريع ابعاد حادثه روشن شود.عصر سه‌شنبه گذشته در شهرك رضويه تهران دختربچه‌اي 5ساله در حوضچه بوستان كوهسار اين شهرك سقوط كرد. اين حادثه متأسفانه به مرگ اين كودك منجر شد.

در پي اين حادثه تلخ، نيروهاي آتش‌نشاني و امداد بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به انجام فعاليت‌هاي قانوني اقدام كردند. همزمان پيگيري‌ها براي علت رخداد حادثه نيز در دستور كار شهرداري تهران قرار گرفت. از آن روز به بعد مراجع انتظامي و قضايي به صورت همزمان مشغول بررسي موضوع شدند.

حالا خبر مي‌رسد كه ضمن عزل 3مسئول شهرداري منطقه 15، پيمانكاري كه به اخطارهاي داده شده بي‌توجه بوده و معايب آن‌را برطرف نكرده نيز به مراجع قضايي تحويل داده شده است. گفتني است دستورات لازم به‌منظور نصب نرده و حفاظ ايمني در اطراف اين حوضچه صادر و عمليات مربوطه نيز در محل آغاز شده است.

کد خبر 335231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha