همشهری آنلاین: رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: قرار است سازمان پارک‌ها با ارائه طرحی، طی مدت زمان مشخص نسبت به اصلاح وسایلی که می‌تواند برای کودکان خطرساز باشد در پارک‌ها اقدام کند.

شورای شهر

به گزارش ايسنا، اقبال شاکری با اشاره به دلجویی اعضای شورای شهر از خانواده فاطمه کودکی که در پارک کوهسار جان خود را از دست داده بود، گفت: عصر روز گذشته بنده به همراه رحمت‌اله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از محل فوت این کودک 5 ساله بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان پارک درخواست شد که آب حوض را خالی کنند تا دقیقا محل وقوع این حادثه را بررسی کنیم، گفت: همچنین با اهالی محل و شورایاران نیز صحبت کردیم و پس از آن به دیدار خانواده فاطمه رفتیم.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه خانواده فاطمه کوچولو خانواده‌ای بسیار محروم و ضعیف هستند که مشکلات متعددی را از سر گذرانده و این حادثه خانواده را تقریبا متلاشی کرده است، گفت: با این حال تنها خواسته این خانواده برخورد با مسببان این حادثه و عدم ضایع شدن حق کودکشان بود.

شاکری با بیان اینکه نبود دریچه و توری بر روی پمپ یکی از عوامل ناامنی محل بوده که متاسفانه سبب جان باختن این کودک شده است، گفت: به علت نبود دریچه کاری نداریم، چراکه باید پیمانکار و ناظر دقت بیشتری می‌کردند.

وی با بیان اینکه عمق حوضچه تنها 30 سانتیمتر است، ادامه داد: باید روی چاله گودال و پمپ آب توری و دریچه نصب می‌کردند تا این مشکلات ایجاد نشود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این موضوع باید از طریق قوه قضاییه حل و فصل شود گفت: با این حال ما به عنوان اعضای شورای شهر باید به این موضوع فراتر از سقف یک قرارداد با پیمانکار و اخراج کارمند خدمات شهری و عزل شهردار ناحیه، بیاندیشیم و باید کاری کنیم عبرتی برای دیگران شود.

کد خبر 335271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha